חיפוש

איך לבחור מנתח פלסטי?

אולי זה יישמע לך מעט מוזר, אך בחירת מנתח פלסטי היא דומה לבחירת כל שירות אחר או מוצר. מה זה אומר? ז"א שאם את עומדת לעבור ניתוח הגדלת חזה או הרמת חזה אצל מנתח פלסטי מומלץ, את צריכה להרגיש עם הגורם המנתח כימיה טובה, תחושה שאת יכולה לשים את גופך בידיו.

אז כיצד בוחרים מנתח פלסטי לניתוח הגדלה או הרמה? על פי המספרים והסטטיסטיקה, קצת פחות מ-7,000 נשים בישראל עוברות הגדלת חזה מדי שנה. בשורה התחתונה, כיום כבר אין כל צורך לשאת בושה או מבוכה, מפני שניתן לבצע הרמת חזה והגדלה אצל מנתחים פלסטיים רבים בארץ. אם פעם ניתוח הגדלת חזה היה תהליך שנשים היו עושות אותו בסתר, הרי שכיום אפשר כבר לראות גם תמונות של נשים גאות בפלטפורמות החברתיות.

מה חשוב לדעת כשבוחרים מנתח פלסטי?

נשים כיום אינן מתביישות בחזה שלהן, אלא להיפך, הן נהנות להציג את הנשיות שלהן בגאווה גדולה. יחד עם כך שמדובר בתהליך מבורך שעשוי לשפר את התפיסה העצמית שלך, חשוב לזכור כי עדיין מדובר בתהליך. הדרך מתחילה בקריאת חומר עיוני בנושא ואחר כך, את כנראה תצטרכי כבר לבחור מנתח פלסטי מומלץ להגדלה.

לרוב, את בטח תשמעי לדבר עצתן של חברותייך, אך לחשוב גם לעשות את הבדיקות השונות בעצמך. כדאי מאוד להיפגש עם מספר מנתחים פלסטיים, בין אם שמעת עליהם חוות דעת חיוביות או לא. לאחר שתיפגשי עם מספר מנתחים, את תוכלי לעמוד באופן טוב יותר על ההבדלים ביניהם, על ההבדלים בגישות הטיפוליות ועוד.

דברי עם נשים שעברו הגדלה

בדומה לאופן שמחליטים אם להסתייע בשירותי חברה כלשהיא, גם כאן, חשוב לדבר עם לקוחות ממליצות. מה זה אומר? במילים אחרות, בדרך כלל את תוכלי לקבל רשימת טלפונים של נשים אשר עברו את התהליך המיוחל עלייך. את יכולה לדבר איתן, לשאול מה הן חושבות לגבי המנתח הפלסטי שביצע עבורן הגדלה וכדומה. מנתח פלסטי מומלץ יישב איתך לפגישת ייעוץ, ואת צריכה להרגיש באותה פגישה שאת יכולה לסמוך על איש המקצוע אשר עומד מולך.

כיום, בימינו הדיגיטליים, כשאת הולכת להיפגש עם מנתח פלסטי את יכולה לראות הדמיות שונות על צגי המחשבים. אל תחששי לקבל מספר הצעות ממספר גורמים מנתחים, ותבצעי החלטה מושכלת. לכי אל מספר מנתחים, בקשי מהם הדמיות שונות והצעות, ובחרי לך את המנתח שמרגיש לך הכי נכון.

סמכי על תחושת הבטן בבחירת מנתח פלסטי

בשורה התחתונה, מדובר בתחושת הבטן שלך. גם אם הרופא מאוד מרשים ובעל דיפלומות רבות על הקיר, את צריכה להרגיש את ההתאמה בקרבך. לאחר פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי, את אמורה להיוותר ללא כל תהייה או שאלה.

במידה וכל דבר כזה או אחר עדיין לא ברור לאחר פגישת ייעוץ, את צריכה להרגיש בנוח לפנות חזרה אל המנתח. לא מרגישה בנוח לפנות בשאלה נוספת? יכול להיות שמשהו בך נרתע מאותו מנתח, כך שמומלץ לעשות חושבים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא