חיפוש

איך מסירים נימים וורידים ברגליים ללא ניתוח?

הופעה של נימים וורידים ברגליים עשויה היא בעיה אסתטית נפוצה אשר ניתן ואף רצוי לטפל בה, באמצעות מכשור מתקדם אשר מאפשר להימנע מניתוח. מהו הטיפול וכיצד הוא מתבצע? על כך ובהרחבה – במאמר הבא.

 

הופעה של נימים וורידים ברגליים – כיצד ניתן לטפל מבלי לגשת לניתוח?

נימים וורידים בולטים ברגליים מופיעים אצל נשים וגברים כאחד, וגורמים לרוב לתחושה של אי נוחות ואף חוסר רצון לחשוף את הרגליים, וזאת בשל הבושה הנלוות לתופעה. למעשה, מדובר בבעיה אסתטית אשר מתרחשת כתוצאה מלחץ הידרוסטטי המופעל על הרגליים והגפיים בעת הליכה או עמידה. על אף כי מדובר בתופעה אסתטית, היא עשויה להיות במקרים מסוימים גם מסוכנת בשל הסיכוי להופעה של קרישי דם. אם בעבר הפרוצדורה הנהוגה לצורך טיפול להסרת נימי דם הצריך הליך כירורגי אשר נעשה בהרדמה מלאה, כיום באמצעות טיפול מתקדם אשר נעשה ברוזס קליניק – קליניקה מובילה לאסתטיקה רפואית ניתן להסיר את נימי הדם באופן יעיל, מהיר ובטיחותי. כיצד מתבצע הטיפול ולמי הוא מתאים? להלן הפרטים.

 

טיפול להסרת נימי דם ללא צורך בניתוח – Fotona XP Max

Fotona XP Max הינו טיפול חדשני אשר נעשה באופן בלעדי ע"י המומחים של רוזס קליניק, והוא נחשב לטיפול יעיל ובטיחותי לצורך העלמת נימי דם, לצרכים אסתטיים. מדובר בטיפול אשר נעשה באמצעות אלחוש מקומי בלבד, והוא נחשב לבטוח ויעיל מאוד, כמו גם בעל אחוזי הצלחה גבוהים. את הטיפול מבצע מטפל מוסמך אשר יבחן את מצבכם ובהתאם לכך ייבנה תוכנית טיפול אשר מבוססת על האזורים בהם מופיעים נימי הדם. אורך הטיפול הינו כ 20-50 דק', ותוצאות ניתן לראות החל מהטיפול הראשון. מדובר בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך אשר מאפשרת להעלים את הנימים באמצעות מכשור ייחודי אשר מאפשר לטפל באופן נקודתי בנימי הדם, ובכך להעלים אותם. הטיפול נערך בהפרש של כחודשיים עד שלושה חודשיים, ולכן תוך זמן קצר ניתן לחזות בתוצאות מצוינות אשר יאפשרו לשוב ולחשוף את הרגליים בגאווה ועם ביטחון עצמי מוגבר.

רגל

הגיע הזמן להיפטר מנימי הדם ולהתקדם לעבר הטכנולוגיה החדשנית ביותר

כאמור, הופעה של נימי דם הינה תופעה אסתטית לא נעימה אשר משפיעה באופן משמעותי על הביטחון וההערכה העצמית. משום כך, נציגי רוזס קליניק ישמחו לסייע לכם לצורך פתרון הבעיה האסתטית ולהעניק לכם טיפול חדשני ובטוח לחלוטין. לקבלת פרטים נוספים אודות הטיפול, עלויות וכן תיאום פגישת ייעוץ, אנו מזמינים אתכם להיכנס כבר עכשיו לאתר הרשמי של הקליניקה, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם הקליניקה ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של רוזס קליניק אשר קיבלו טיפול מקצועי ומהימן הנעשה ע"י מיטב המומחים בתחום האסתטיקה הרפואית והסרת נימי דם בפרט.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפות רגליים
5 עצות למניעת ציפורן חודרנית

סובלים מתופעה של ציפורן חודרנית וכבר לא יודעים מה לעשות בנידון? אתם מוזמנים לעיין במאמר שהכנו עבורכם, הוא כולל מספר הסברים חשובים בנושא וטיפים למניעת

קרא עוד »