חיפוש

ביטוחי בריאות – איך לא תשלמו כפול

כולנו מחפשים איך לחסוך כסף לאורך החיים.

אנחנו חושבים אילו פעולות יהיו הכי חכמות בשביל חסכון, מה כדאי לקנות, מה לא כדאי לקנות, אילו השקעות טובות לנו ואילו מיותרות. עולם הביטוחים הוא אמנם רחוק מלהיות השקעה מיותרת, אבל ברגע שנכנסים לעולם הביטוחים עם כפל ביטוחים – מדובר בהשקעה שהיא יותר מרק מיותרת – היא מבוזבזת וסוחטת לכם סתם את הכסף.

הדבר הזה בולט במיוחד כשמדברים על ביטוחי בריאות, שהיות וקיימות המון פוליסות שמציעות אותו – הרבה אנשים לא שמים לב ומחזיקים בכמה וכמה פוליסות של ביטוחי בריאות. אז איך לא תשלמו כפול עבורן? בואו ונבדוק ביחד.

 

ביטוחי בריאות – ככל שעולים ברמה, ככה הכיסוי עולה

בכל הקשור בביטוחי בריאות צריך להבין משהו סופר חשוב ועקרוני – ככל שביטוחי בריאות שתבחרו לעצמכם עם מקיפים יותר, ככה הם יכסו עוד ועוד סיטואציות רפואיות שאתם עלולים להיתקל בהן.

בין אם מדברים על מחלות, פציעות, טיפולים מורכבים, השתלות בחוץ לארץ, אשפוזים, נטילת תרופות ועוד – ביטוחי בריאות מתקדמים יותר יכסו יותר מהמקרים הללו. אבל מה קורה כשיש כמה ביטוחי בריאות במקביל?

 

מה שקורה הוא דבר פשוט מאוד – אתם משלמים כפול עבור שירות אחד

נניח שביטוחי בריאות סטנדרטים מכסים שירותים א' ב' ו-ג', ביטוחי בריאות מתקדמים "בולעים" למעשה את השירותים האלו כאשר הם מציעים גם את שירותים א' ב' ו-ג', וגם את שירותים ד' ה' ו-ו'. מה זה אומר? שאתם משלמים עבור שני סוגים של ביטוחי בריאות, בסיסי יותר ומתקדם יותר, אולם מקבלים דרך המתקדם יותר את אותם השירותים ששייכים גם לבסיסי יותר.

מלבד התשלום הכפול, חשוב גם לדעת שבזמן אמת תוכלו להפעיל רק סוג אחד של ביטוחי בריאות, ולכן כל העניין הזה של להחזיק יותר מביטוח בריאות אחד במקביל הוא פשוט מיותר וגוזל מכם כספים רבים.

 

ביטוחי בריאות – איך לא תשלמו כפול?

כדי לוודא כמה ביטוחי בריאות קיימים עבורכם ולהבטיח שאתם לא משלמים כפול, הכי כדאי לבצע בדיקה דרך מיזם בשם הר הביטוח. הר הביטוח נועד להשוואות בין מחירי ביטוחי בריאות וביטוחים בכלל, ונותן לכם אפשרות לקבל את הפרטים המלאים על הפוליסות השונות הקיימות בשוק ומוצעות לרכישה על ידי חברות הביטוח.

בנוסף, הר הביטוח, בהזנת פרטים אישיים בסיסיים על עצמכם, יכול לרכז עבורכם בטבלה מסודרת את כל סוגי הביטוחים הקיימים עבורכם – ולאתר עבורכם גם מצב של כפל ביטוחים. אם אתם רוצים לדעת עוד על הר הביטוח – היכנסו לאתר.

 

מה עושים אם יש לי כפל בביטוחי בריאות?

במידה ובדיקה בהר הביטוח הראתה לכם כפל בביטוחי בריאות, תוכלו לפנות ישירות אל חברות הביטוח ולבקש לבטל את אחד מהביטוחים. כדאי לבחור לבטל את הביטוח הפחות מקיף מבין השניים, על מנת להשאיר אתכם מכוסים מפני כל מפגע כזה או אחר.

 

סטטוסקופ בבועה בכף יד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »