חיפוש

מה עדיף מבחינה בריאותית גריל גז או גריל פחמים

אם פעם כל נושא הבריאות היה עניין פחות מפותח ושהרבה אנשים בכלל לא מייחסים לו חשיבות מרובה, הרי שהיום תחום הבריאות הוא אחד התחומים שאנשים הכי מתעניינים בו, והכי מנסים לשמור על המסגרת שלו.

במטרה להיות הכי בריאים בעולם, אנשים משתמשים בכל מיני מוצרים שונים כמו קרמים, אביזרי טיפוח שונים וטכניקות נשימה מסויימות, אך הסוד האמיתי טמון בכל נושא האוכל.

כדי לשמור על הבריאות המקסימלית שלכם, יצאנו לבדוק מה עדיף מבחינה בריאותית גריל גז או גריל פחמים.

חזרנו עם תוצאות שאולי יפתיעו אתכם ואולי ישלחו אתכם מיד לחנות להצטייד בגריל משלכם.

 

גריל פחמים – המוכר והידוע

גריל פחמים הוא המוצר המוכר והידוע שכולנו יודעים בדיוק איך עובדת ההפעלה שלו. אפשר לרכוש אותו בכל חנות נוחות שהיא תמורת סכום זעום, להצטייד בפחמים ובגפרורים והנה לנו מתכון לאחלה על האש שבעולם. מצד שני, אף אחד לא באמת לוקח כאן בחשבון את הסיכונים: מדובר על צליית בשר באש גלויה שיוצאת מתוך הפחמים, שמביאים איתם, כידוע או שלא כידוע, עשן עם חומרים שממש אבל ממש לא בריאים לגוף של אף אחד מאיתנו.

לא רק שאנחנו שואפים את אותו העשן הלא בריא, אנחנו גם מקבלים את האוכל שלנו עטוף בכל החומרים שלו, וכאן מדובר כבר על סיכון שפוגש אותנו בשתי חזיתות – גם החזית הנשימתית וגם החזית העיכולית.

 

מה עדיף מבחינה בריאותית גריל גז או גריל פחמים?

גריל גז, לעומת זאת, עובד בצורה אחרת לגמרי. גריל גז מבסס את כל שיטות הפעולה שלו על שימוש בגז הביתי שלכם. כל שיטות הצלייה והבישול של גריל גז מתאפשרות תודות לאותו הגז, שהופך את כל הצלייה בגריל גז לבריאה הרבה יותר. בשימוש בגריל גז אין כל עשן רגיל כזה או אחר ולכן הוא הופך לבריא הרבה יותר מאשר גריל פחמים.

 

יתרונות נוספים – יתרון הניקיון

גריל פחמים ידוע בכך שצריך לנקות את הרשת שלו באופן תכוף על מנת שתוכלו להמשיך ולצלות בשר וירקות בצורה הגיונית ולא מרושלת ומלוכלכת. לכן, הבצל עם השמן הוא אחד הסממנים המובילים של גריל פחמים. לעומת זאת, גריל גז מביא איתו מערכת ניקוז לכלוכים ונוזלים שמאפשרת ניקיון פשוט, זריז ומידי שמאפשר צלייה רצופה ונעימה ובראש ובראשונה – בריאה ביותר.

 

איפה מוצאים גריל גז איכותי?

הרבה מותגים של גריל גז מסתובבים ברחבי המדינה, אבל גריל גז איכותי באמת הוא גריל גז של המותג וובר. מדובר כאן על מותג שלקח את הנושא של גריל גז כמה צעדים קדימה, ומחזיק בלא פחות מארבע סדרות שונות של גריל גז. לבחירת גריל גז מתקדם עם יכולות צלייה משוכללות ובמחיר מעולה היכנסו לאתר של וובר grill.co.il.

 

פחמים בוערים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »