חיפוש

יועצת זוגית הפתרון לבעיות תקשורת בין בני הזוג

הפסקתם לדבר? מרגישים כי אתם הולכים ומרחקים האחד השנייה? באמצעות יועצת זוגיות תוכלו לפתור את בעיות התקשורת ולעבור מזוגיות מרחיקה לזוגיות מקרבת ויציבה, למשך שנים רבות.

 

חווים קשיים בתקשורת? ובכן, יועצת זוגית היא הפתרון

קצר בתקשורת או חוסר תקשורת אשר מתבטאים בחוסר יכולת לפתור בעיות או להעלות נושאים מהוה את אחד האתגרים המשמעותיים ביותר במערכת הזוגית. על אף כי לימדו את כולנו לדבר, לא תמיד זוגות מבינים איך לצאת ממצבים ולהצליח לנהל תקשורת זוגית נכונה. מדובר בשיטה של חופש ובחירה, ומתוך יצירה של אמון וקרבה בתוך מערכת היחסים.מדובר בשיטה מסועפת מאוד אשר פותחה בארה"ב ע"י פסיכולוג קליני, והיא מיושמת ביותר מ 200 מדינות בעולם. את הטיפול ניתן לקבל באמצעות מטפלת זוגית אשר תפעל לצורך יצירת תקשורת מקרבת ופתוחה, במקום תקשורת מרחקת, כועסת ותקועה.

 

כיצד ניתן לפתור בעיות בתקשורת באמצעות תיווך מצד יועצת זוגיות?

באמצעות יועצת זוגיות מוסמכת תוכלו לפתח מודעות בתקשורת ולמעשה לדעת כיצד ואיך לדבר האחד עם השנייה, גם בסוגיות מושתקות וגם כיצד לדבר האחד עם השנייה במהלך ויכוח או ריב. אם אתם הולכים לישון כאשר אתם כועסים, אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים לפתוח את אשר על ליבכם עם בן/בת הזוג, הפנייה ליועצת זוגיות היא הדרך הטובה ביותר להתחיל וליצור דרך זוגית המבוססת על תקשורת פתוחה ומקרבת, במקום תקשורת מרחקת אשר מבוססת על כעסים, כאב וקושי. חשוב לציין כי יועצת זוגיות איננה מהווה את הפתרון עצמו אלא כן מאפשרת לכם לקבל תיווך של המציאות היום יומית, בראייה מבחוץ. גורם אובייקטיבי אשר בוחן את הדרך בה אתם משוחחים ניתן להוביל לפתיחות וכן הבנה הדדית כי ניתן ואף רצוי לנהל שייח באופן טוב יותר, הן למען שלום מערכת היחסים ובעיקר לצורך יצירת פרופיל תקשורתי נכון אשר מבוסס על כלים אותם ניתן לקבל באמצעות יועצת זוגיות. התמודדות עם המצב והבנה כי ניתן ואף רצוי לשפר את התקשורת מהווה את הצעד הראשון לחיזוק מערכת היחסים הזוגית וכן בפן האישי.

 

כיצד ניתן ליצור תקשורת פתוחה ואמיתית באמצעות יועצת זוגיות?

יועצת זוגיות אשר מתמחה בתחום יכולה לסייע באופן ממשי לפתיחת נתיב תקשורת אמיתי, כנה ומקרב. אוראל שופן היא יועצת זוגיות מומלצת במרכז, ומתמחה בבעיות בתקשורת בין בני זוג. במהלך השנים פיתחה אוראל שיטה ייחודית אשר מאפשרת לכם כבני זוג לנהל שייח פתוח, כל זאת במסגרת טיפול זוגי ממוקד אשר מתבצע בקליניקה של אוראל. אם גם אתם אומרים לעצמכם עד מתי המצב ימשיך, אם התסכול מבעבע ואתם חשים כי אתם לא מצליחים לבטא את הרגשות– פנו כבר עכשיו לאוראל שופן דרך האתר הרשמי, לצורך תיאום פגישת ייעוץ.

אישה בפגישה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זוגיות בריאה
מהי זוגיות בריאה?

למרות שלכל זוגיות יש את האופי שלה, ישנם מספר דברים הכרחיים בכל זוגיות בריאה. אין דבר חשוב מאהבה, ושמירה על מערכת יחסים טובה ומתפקדת בינינו

קרא עוד »
אישה וגבר
זוגיות אחרי גיל 60+

בערך את עשרים השנים שבין גיל 16 לגיל 36 אנחנו מבלים בחיפוש אחר בן הזוג המושלם שיוכל לקחת חלק במסע המקסים שקוראים לו החיים שלנו.

קרא עוד »