חיפוש

כיצד הגוף מרפא את עצמו?

בעידן שבו אנחנו חיים המועדות לרפואה משלימה הולכת וגדלה, ולכן הצהרות כמו "הגוף מרפא את עצמו" כבר אינן זרות כמו בעבר. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב כיצד הגוף באמת עושה זאת וכיצד הוא מרפא את עצמו? המומחים הגדולים ביותר בתחום, כולל הרפואה הסינית הרחוקה, מדברים על השאיפה של הגוף להיות באיזון וברמת הבריאות הגבוהה ביותר. לכן, גם כאשר אנחנו חולים או סובלים מבעיה רפואית כלשהי, הדבר הראשון שהגוף יעשה זה לנסות ולרפא את עצמו. הוא עושה זאת לא רק על ידי הקשבה פנימית אלא גם על ידי פעולות של ממש כמו חלוקת תאים וחידוש רקמות.

גוף האדם

נסו להקשיב לגוף לפני שאתם לוקחים תרופות

אם בעבר הנטייה שלכם הייתה לקחת תרופות ישר כאשר התחלתם להרגיש לא טוב, כדאי שתתחילו להקשיב לגוף שלכם. הרבה פעמים בסך הכול מה שהגוף צריך זה מנוחה, שתייה רבה יותר של מים או פעילות גופנית. לא אחת קורה, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, שאנחנו בכלל שוכחים להתייחס לגוף שלנו, להשתמש בו ולזוז. אנחנו יושבים מכווצים על כיסאות לא נוחים שעות מול מחשבים, מה שמוביל בהכרח למצבים בריאותיים ירודים. לכן, אם נלמד להקשיב לגוף שלנו, לפרש נכון את הסימנים שהוא מעביר לנו וכך לשנות את מה שצריך, אין ספק שנרגיש טוב יותר. ההרמוניה הזאת שחש אדם שהגוף שלו זז ובריא באה לידי ביטוי גם ברמה הנפשית ולכן בהחלט כדאי להגביר את המועדות לעניין.

האם כדאי לפנות אל מומחים בתחום?

כולנו שמענו דבר או שניים על הומיאופתיה, על צמחי מרפא ואפילו על דיקור סיני, אך מי מאיתנו באמת ניסה זאת? עד לא מזמן הגישה הייתה שצריך "להאמין" בתורות הללו כדי ליהנות מהתוצאות שלהן, אך היום זה כבר לא כך. בין אם אתם מאמינים ובין אם לא, היום זה כבר ברור שלגוף יש כוחות נפלאים וכל המומחים ברפואה אלטרנטיבית יכולים לעודד את הגוף לטפל בעצמו. לכן, במידה וגם אתם סובלים מכאבים כרוניים שונים או שאתם פשוט רוצים להתמודד עם כאב ספציפי, יש טעם לחשוב על פניה לאנשי מקצוע בתחום הזה. הם לא ימלאו אתכם בכדורים ולא יכבידו על הגוף שלכם, אלא להפך: הם יעודד אותו לרפא את עצמו. אל תזניחו את הגוף ואת מה שהוא זקוק לו כי בסופו של דבר, כאשר אנחנו מרגישים פיזית יותר טוב זה משפיע על כל הרבדים בחיינו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סמל רפואי
איך להקים מרפאה

מרפאה, כשמה כן היא, הינה מקום שבו מתבצעת פעולה טיפולית כל שהיא, שהמטרה שלה לטפל או לרפא בעיות רפואיות קיימות. רופא, אובעל מקצוע אחר המקים

קרא עוד »