חיפוש

כמה משחת שיניים לשים על המברשת

אחת הפעולות שאנחנו מבצעים הכי הרבה בחיים שלנו, בתדירות של לפחות פעמיים ביום, היא פעולת צחצוח השיניים. הפעולה החשובה לא רק מעניקה ריח וטעם נעימים בפה, במיוחד לאחר שינת לילה עמוקה או בסוף יום מלא בארוחות, אלא גם שומרת על כל איזור הפה שלנו נקי ובריא. אולם האם אתם עושים את זה כמו שצריך? אנחנו לא ממש בטוחים. אז בואו נראה כמה משחת שיניים לשים על המברשת ואיך עושים את זה כמו שצריך.

 

צחצוח שיניים – ככה עושים את זה נכון

הפעולה שנראית לנו כל כך טרוויאלית ופשוטה מסתירה בתוכה הרבה סודות שלא הרבה מאיתנו יודעים אותם. אנשים מצחצחים חזק מדי, חלש מדי, עם יותר מדי משחה, עם פחות מדי משחה, לא מגיעים לאיזורים החשובים בפה ובקיצור – זה שהם עושים את זה לא אומר שהם באמת עושים את זה כמו שצריך. אז איך עושים את זה נכון וגם כמה משחת שיניים לשים על המברשת? הגיע הזמן לבדוק.

 

כמה משחת שיניים לשים על המברשת

אז על השאלה כמה משחת שיניים לשים על המברשת יש כמה תשובות. כשמדובר על ילדים מתחת לגיל 3 הכמות המומלצת היא כמות של גרגיר אורז אחד. בין הגילאים 3 ל-6 מומלץ להשתמש בכמות ששווה לגרגיר של אפונה, וגם בגילאים מבוגרים יותר לא מומלץ להפריז בכמויות אדירת של משחת שיניים על המברשת שלכם.

 

מה זה משנה בכלל כמה משחת שיניים שמים?

מה זה משנה? משנה מאוד! כששואלים כמה משחת שיניים לשים על המברשת כדאי לדעת שמדובר על עניין מכריע בנושא היגיינת הפה ובריאותו. משחת השיניים מכילה פלואוריד, חומר שבכמות גדולה מדי ממנו עלולים להיגרם נזקים לשיניים ולחלל הפה בכלל, במיוחד אצל ילדים אך בהחלט גם אצל מבוגרים.

מלבד העובדה הזו, חבל לבזבז כמות של משחת שיניים שאין בה צורך. חשבו על הפעם האחרונה שצחצחתם ועל איזו כמות משחה מרחתם על מברשת השיניים שלכם. אנחנו בטוחים שאתם יכולים להיזכר לפחות בפעם אחת שבה ברגע שהכנסתם את מברשת השיניים לפה שלכם – חצי מכמות המשחה נפלה אל תוך הכיור. לא חבל?

 

בסוף מה שהכי חשוב זה להקפיד לצחצח נכון

גם אם שמתם קצת יותר מדי משחה, העיקר שתצחצחו כמו שצריך את השיניים. רבים טועים לחשוב שצחצוח שיניים חזק יביא לתוצאות טובות יותר, אך הדבר הוא בפירוש טעות גדולה. צחצוח השיניים צריך להיעשות בצורה עדינה ובזווית של 45 מעלות כלפי השיניים, כך שתצליחו להגיע לכל שן ושן.

 

משחת שיניים מומלצת

כדי להשתמש במשחת השיניים הטובה ביותר עבורכם אנחנו ממליצים להתייעץ עם רופא השיניים שלכם. כדי להתחיל ולהכיר את משחות השיניים השונות תוכלו להיכנס אל אתר פארם שיוכל להראות לכם סוגים שונים של משחות שיניים.

הבדלים בצחצוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים

ציפוי שיניים הוא מושג שנהיה נפוץ מאוד בשנים האחרונות. טיפולי שיניים נעשו פופולריים יותר ויותר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ועמם גם ציפוי השיניים שמותיר את השיניים

קרא עוד »