חיפוש

איך לבחור משחה לפטרת ציפורניים שעובדת

פטרייה בציפורניים היא בהחלט תופעה לא נעימה, לא משום שהיא כואבת, אלא משום המראה האסתטי שלה.

רבות מהתלונות מגיעות לאו דווקא מהכאב, אלא רק מהמראה של הציפורן עצמה. היא הופכת לצהובה או חומה, היא לעתים משנה צורה, ונהיית עכורה יותר.

בשביל להילחם בפטריה צריך למרוח משחה מיוחדת שתעזור לה להבריא. מבין כל המשחות הקיימות, איך בוחרים את המשחה באופן הנכון?

 

העלות בהחלט מצביעה על האיכות

בסופו של דבר, כשאנו רואים מוצרים במדפים, תמיד יהיו את הזולים יותר ותמיד יהיו את היקרים מבינהם. ההמלצה היא לקנות דווקא משחה יקרה יותר מהרגילות, מאחר והיא יכולה להכיל רכיבים טבעיים יותר שידידותיים לעור הרגיש שבציפורן, וגם יכולים לחסל את הפטריה באופן מובהק יותר. למעשה עלות המשחה ממש תלוי ברמת הרצון שלכם להיפטר מהפטריה באופן ודאי, או לחזור על הפעולה לעוד מספר חודשים עם משחה פחות טובה.

אך כמובן שניתן למצוא את האיזון בין העלות לאיכות, וישנה משחה לפטרת ציפורניים מצוינת שלא כרוכה בעלות יקרה. משחה שכזו מתאימה לחיסול הפטרת בצורה מלאה, וגם נותנת מענה לפטריה חוזרת מה שכנראה לא יקרה, אם נתחיל להקפיד על הוראות הימנעות מפטריה בציפורניים.

 

המלצות חמות תשגנה לכם תוצאות

אין כמו לקבל המלצה על מוצר מסוים מחבר או מבן משפחה, שכבר ניסה את המשחה ויודע להמליץ עליה בבטחה. אם אין לכם חברים שהתנסו במשחה שאתם מעוניינים בה, בקרו באתרי האינטנרט שמפוצצים בביקורות של גולשים על מני משחות, עשו את ההשוואה המתאימה לכם וכך תגיעו למשחה שתתאים לכם מבחינת המחיר, והמלצות המשתמשים בה. חשוב מאוד לא לדלג על שלב ההמלצות והביקורות, כי הוא יתן לכם אינדיקציה לגבי איכות המוצר.

 

רוקח ורופא – יכולים לתת לכם את המענה

חשוב להבהיר כי בכדי להגיע למשחה הכי מתאימה עבורכם, כדאי מאוד להתייעץ עם הרופא שלכם ולהסביר לו בדיוק את כל מה שעובר על הציפורניים שלכם. הרופא ידע להתאים לכם את המשחה שהכי תעזור לכם, ובשביל אקסטרה עזרה והתייעצות, תוכלו לדבר עם הרוקח ולהתייעץ עמו על המשחות הקיימות, בהתאם לנסיבות האישיות.

 

חומרי המשחה חשובים לחיסול הפטריה

כשאתם מתלבטים בין משחות הפטרת, כדאי לכם מאוד לבדוק את חומרי המשחות הקיימים בהן בכדי להבין אם החומרים הללו טובים לכם או לאו דווקא. ישנן הרבה משחות פשוטות מאוד העשויות מרכיבים סתמיים שעלולים גם לא לעזור לכם להעלים את הפטריה, לכן קראו היטב את החומרים ותעשו לעצמכם חקר מעמיק.

 

משחה לפטרת – בהחלט קיימת

נכון שישנן הרבה מאוד משחות לחיסול הפטרת והעולם הזה מגוון וגדול מאוד, אך התמקדו בלאתר את המשחה הכי רלוונטית עבורכם, התייעצו עם מכרים וחברים, התייעצו עם רופאים ועם אנשים שיש להם ניסיון עם הפטרת, והקשיבו ללבכם, בכדי להעלים את הפטרת בפעם אחת.

נוזל רפואי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »