חיפוש

איך לעבור ועדה להפסקת היריון

לדאבוננו, יש גישות אשר באות וגורסות כי בוועדות להפסקת היריון אין להציג את האמת כולה. זכותך להפסיק את הריונך, וכמובן שיש לבצע זאת מתוך שיקולים נכונים ולא מתוך פזיזות. אז איך לעבור ועדה להפסקת היריון? 

אמנם לא מדובר בתרחיש נעים, אך לעיתים נשים צריכות לעבור ועדה להפסקת היריון באמצעות שיטות רפואיות שונות. בין אם את בוחרת לעבור הפלה באמצעות גרידה או באמצעות כדורים ושיטות נוספות, יש צורך לרוב לעבור ועדות רלוונטיות. למעט מקרים שונים של נשים אשר סובלות מבעיות נפשיות שונות, בדרך כלל רק האישור של האישה יהיה מספק בכדי להפסיק היריון. במילים פשוטות יותר, זכותך להחליט שאת מעוניינת להפסיק היריון, בין אם הוא היריון מחוץ לנישואין או לא. אישורו של בן הזוג של האישה אינו נדרש, וכך גם רלוונטי לגבי אישור ההורים. כל עוד לא עברת את השבוע ה-24 להריונך, את יכולה להגיע אל וועדה להפסקת הריון. במידה ואת בשבועות מתקדמים יותר, ניתן לעבור ועדות מיוחדות להפסקת היריון בשלבים מתקדמים.

דמוי אישה בהריון

ועדות להפסקת הריון

לאחר אישורך ולאחר ועדה להפסקת היריון, תוכלי לעבור הפלה באמצעות כדורים או באמצעות גרידה, באמצעות הפלה ניתוחית וכדומה. ההליך הרפואי להפסקת ההיריון נקבע בהתאם לשבוע היריונך, כך שבמקרים מסוימים כבר לא יהיה אפשרי לעבור הפלה בכדורים (סוג הפלה אשר מועדפת על נשים בעקבות תופעות לוואי שיהיו לרוב פחות מורכבות).

בכדי להיות זכאית להפסיק היריון, עלייך להיות מתחת לגיל 18 או מעל גיל 40. נוסף על כך, גם נשים אשר אינן נשואות או שהריונן הוא מחוץ לנישואין, יכולות להיות זכאיות לעבור ועדה להפסקת היריון. במקרים בהם ההיריון הוא תוצאה של יחסי עריות (גילוי עריות), ועדה להפסקת היריון תאשר לך את הפסקתו. מעבר להיריון שהוא תוצר של יחסים פליליים (גילוי עריות), תוכלי לקבל אישור להפסקת היריון גם אם העובר הוא בעל מומים גופניים או נפשיים.

הפסקת של היריון – איך לעבור ועדה?

במידה ואובחן כי ההיריון עשוי לגרום לנזק נפשי או פיזי לאישה הנושאת אותו, יש לגשת לוועדה רפואית ולקבל את האישור המתאים לבצע הפלה או הפסקת הריון. בכל מקרה בו הריונך אינו עולה על 24 שבועות, ניתן לעבור ועדה להפסקת הריון. במידה ואת נמצאת בשבועות מתקדמים יותר של ההיריון, ניתן לעבור ועדות מיוחדות אשר יאשרו או לא יאשרו את ההפלה.

באופן כללי, כל אישה אשר מעוניינת להפסיק את הריונה, אכן זכאית לעשות זאת על פי החוק. יחד עם זאת, חובה עדיין לעבור את ההליכים הבירוקרטיים והרפואיים לפני הפסקת ההיריון. זאת, בכדי לוודא שלא ייגרם נזק לאישה הנושאת את העובר, נזק לעובר עצמו, נזק לסובבים את האישה ההריונית ועוד.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נעלי ילדים
איך נעלי צעד ראשון שונות מנעליים של מבוגרים?

נעליים קונים מהר? ישנם הבדלים משמעותיים בין סוגי הנעליים השונים. כאשר מדובר בנעלי צעד ראשון לילדים ונעליים של מבוגרים, ההבדלים הם לא רק בגודלם, אלא גם בתכליתם ובעיצובם. מהם ההבדלים העיקריים בין שני הסוגים? ואיך הם תורמים לבריאות הרגל, גם של הזאטוטים וגם של המבוגרים? הנה התשובות   עיצוב ומבנה נעלי צעד ראשון מגיעות בעיקר עם תכנון המתמקד בתמיכה וביציבות לרגל הצעירה שעדיין מתפתחת. הן מצוידות בעיצובים רכים ומיוחדים שמאפשרים תנועה נוחה וטבעית.

קרא עוד »