חיפוש

איך לקצר את זמן ההחלמה לאחר השתלת שיער

אחד הדברים הכי מדכאים שנלווים לכל הליך רפואי באשר הוא הוא הליך ההחלמה.

הליך ההחלמה יכול לייאש, לתסכל ואפילו להתיש, ואנשים רבים נמנעים מביצוע הליכים רפואיים סופר חשובים עבורם רק בשביל לא להתמודד עם הליך ההחלמה הארוך.

גם כאשר מדברים על השתלת שיער מדברים על הליך רפואי שמביא איתו זמן החלמה לא קצר בכלל, ואנשים רבים מחפשים אחר שיטות יעילות שיסייעו להם לקצר אותו, בין אם בצורה משמעותית ובין אם לא.

הכנו לכם היום כמה שיטות שיעזרו לכם לקצר את זמן ההחלמה לאחר השתלת שיער, על מנת שתוכלו לגשת אליו בלב שקט ובלי החשש שהחיים שלכם עומדים לקבל תפנית שתבוא לרעתכם.

 

לקצר את זמן ההחלמה לאחר השתלת שיער – אין פה קסמים

הדבר הראשון שצריך להכיר בו הוא דבר ברור: אין אפשרות למנוע את החיבור הישיר בין השתלת שיער לבין תהליך החלמה. השתלת שיער תהליך החלמה הם תהליכים שיכולים להגיע יחד גם לתקופת זמן של כשנה, וחשוב להכיר בכך מראש. אז לא, אולי אין כאן קסמים שיוכלו להפוך את השנה לחצי שנה או לפחות, אבל בהחלט יש כמה צעדים שיוכלו לסייע לכם לקצר את זמן ההחלמה ולהפוך אותו ליעיל הרבה יותר ממה שהוא עלול להיות. אז אם לא קסמים, אתם בוודאי תוהים מה כן? ובכן, התנהלות פשוטה וזהירה תוכל להוביל לתוצאות מעולות.

 

השתלת שיער מביאה איתה התנהלות מסוימת שחשוב להקפיד עליה

אחרי השתלת שיער תצאו לדרך שבה אתם צריכים להיות הרבה יותר זהירים, ולהימנע מחלק מהפעולות שבוודאי עבור חלקכם היו יום יומיות ושגרתיות לחלוטין. בין היתר, מומלץ לאחר השתלת שיער להימנע מחשיפה לקרני השמש, בין אם בעונת הקיץ ובין אם בעונת החורף, כמו גם להימנע מפעילות גופנית מאומצת, להימנע ממגע אינטנסיבי באיזור הראש בפעולות כמו חפיפה, סירוק, גירוד ועוד. ככל שתקפידו על הימנעות מפעולות אלו, תוכלו לקצר את זמן ההחלמה מבלי להסתבך.

 

הקפדה על מריחת תכשירים, קרמים ומשחות

בהמשך להימנעות ממגוון הפעולות הנ"ל, יש דווקא פעולות שעליהן חשוב וכדאי מאוד להקפיד. ייתכן שלאחר השתלת שיער יתן לכם הרופא המטפל שלכם מגוון תכשירים למריחה על הראש והשיער ולהתזה עליהם, על מנת לשמר את קצב גדילת השיער ועל מנת למנוע זיהומים. ככל שתקפידו לעשות כך, ותעקבו בקנאות אחר ההוראות שתקבלו – כך תוכלו לזרז את הליך ההחלמה בצורה משמעותית.

 

מקפידים על כל אלו ועדיין לא רואים תוצאות? זה הזמן לפנות לרופא

אם אתם עושים את כל מה שדרוש מכם על מנת לייצר הליך החלמה בריא ויעיל ובניסיון לקצר אותו, אך עדיין אתם לא שמים לב לתוצאות מסוימות – פנו לרופא המטפל שלכם. הוא זה שיוכל לייעץ לכם כיצד להתנהל בהמשך, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במקביל מומלץ לשמור כמובן על סבלנות ועל אורח רוח, בדרך לתוצאה המושלמת.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »