חיפוש

באילו מקרים כדאי להשתמש בציפוי חרסינה לשיניים

אתם מתלבטים כבר תקופה ארוכה אם לבצע ציפוי חרסינה לשיניים? אתם לא לבד.

אנחנו שומעים מידי יום על ישראלים רבים שמתלבטים אם לבצע ציפוי חרסינה או שלא.

הסיבה העיקרית להתלבטות זו נובעת מחוסר הידיעה בכל הנוגע למקרים שבהם מומלץ לעשות את הציפוי הזה.

זו בדיוק הסיבה שיצאנו לפגוש מומחים מהתחום וחזרנו עם כל המקרים שבהם כדאי להשתמש בציפוי החרסינה.

הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא:

 

  1. כאשר יש מרווחים בין השיניים

יש מי שסבורים שהטיפול היחידי שמתאים להצרת רווח בין השיניים הוא גשר. אבל האמת היא שיש אפשרות נוספת – ציפוי חרסינה. טיפול של ציפוי חרסינה יכול להתאים למי שסובלים ממצב של רווח בין השיניים. גם עבור מי שהשיניים שלו צפופות מידי יכול להסתייע בטיפול מסוג זה.

 

  1. לצורך הלבנת שיניים

המקרה הנפוץ ביותר שבעקבותיו נעשה שימוש בציפוי החרסינה הינו הלבנת שיניים. לא מעט אנשים מגיעים אל מרפאת שיניים במטרה לברר עם הרופא המטפל שלהם פרטים על הלבנת שיניים. הרופא עורך בדיקה מקיפה של השיניים ולאחריה, הוא אומר למטופל אם ניתן לבצע הלבנה עם חומרי הלבנה שמבהירים את השיניים או הבהרה באמצעות ציפוי חרסינה. ישנם מקרים שבהם לא מתאפשר להבהיר את השיניים עם חומרי הבהרה, כך שהרופא ממליץ לעשות שימוש בציפוי חרסינה. להלן כמה מקרים שבעקבותיהם מטופלים מגיעים למרפאת השיניים ומתעניינים בנושא:

  • אנשים שמעשנים
  • אנשים בעלי שיניים בגוון שונה (חלק בצבע בהיר יותר והשאר כהות)
  • אנשים בעלי שיניים צהובות

 

  1. לצורך תיקון שן שבורה

לעיתים יש מי שחווים שבירה של שן. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות תאונה לא עלינו, נפילה או מצבים אחרים. במצב שכזה, ניתן להגיע אל מרפאת השיניים ולבצע ציפוי חרסינה על השן או השיניים השבורות כדי להשלים אותן. הליך שכזה מאפשר להגיע לתוצאה טובה. לאחר ההליך קשה מאוד לראות שמדובר בהדבקה של חרסינה.

 

  1. לצורך שיפור אורך או יחס השיניים

יש מי שנולדו עם שיניים בעלות אורך שונה והדבר מפריע להם מבחינה אסתטית. ניתן לטפל במצב שכזה באמצעות ציפוי חרסינה שמאפשר לשפר את האורך של השיניים ולהביא לאורך יציב וקבוע בכל השיניים שבפה. טיפול שכזה נחשב למהיר, קל ובעל תוצאות מיטביות.

 

רגע לפני סיום – דעו שתצטרכו לעבור אבחון

גיליתם שאתם נכללים ברשימת המקרים שבהם צריך להשתמש בציפוי חרסינה? אם כן, כדאי שתדעו שעליכם לגשת אל מרפאת שיניים שמתמחה בנושא למטרת אבחון. במהלך האבחון, אתם תשבו על כיסא המטופל והרופא יאבחן את מצב הפה שלכם. הוא יבדוק את השיניים והחניכיים ויראה האם יש קודם צורך בטיפול בדלקות או בעששת. רק לאחר מכן, ניתן יהיה לבצע את הציפוי. אנו מאחלים לכם שתעברו את ההליך במהרה ותיהנו משיניים יפות.

דוגמנית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים

ציפוי שיניים הוא מושג שנהיה נפוץ מאוד בשנים האחרונות. טיפולי שיניים נעשו פופולריים יותר ויותר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ועמם גם ציפוי השיניים שמותיר את השיניים

קרא עוד »