חיפוש

דיקור סיני VS עיסוי מפנק – מי מנצח?

אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם כאבי גב שלא עוברים? ניסיתם ללכת לשחות כמה פעמים בשבוע אך זה לא מעביר את הכאב? אם כך, ברור מדוע אתם מנסים להחליט האם עכשיו זה הזמן להזמין מעסה מקצועי או ללכת לעשות דיקור סיני. תוהים מה יכול לעשות לכם טוב יותר? על כך במאמר שלפניכם.

 

כל היתרונות של עיסוי מקצועי

אם ננסה לעשות השוואה בין דיקור סיני ובין עיסוי מקצועי, אנחנו נראה שיש כמה יתרונות בולטים לעיסוי. ראשית, עיסויים זה משהו שקיים לא מעט שנים ואנשים רבים מעידים על כך שברגעים מסוימים בחיים רק עיסוי עוזר להם. שנית, בעוד שאתם יכולים להזמין עיסוי עד הבית בתל אביב, הרי שבמקרה של דיקור סיני זה לא נהוג. לכן, אם חלק מהעניין הוא שאתם רוצים לחסוך כמה שיותר זמן על הטיפול ואם אתם רוצים ליהנות מנוחות מרבית, כדאי לקחת בחשבון את האופציה של עיסוי בבית הלקוח.

 

איך מוצאים את אנשי המקצוע הכי טובים שיש?

בין אם אתם בכל זאת רוצים לנסות דיקור סיני ובין אם אתם רוצים להזמין מעסה מקצועי עד הבית שלכם בתל אביב, טבעי שתרצו לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר. עם זאת, מה אתם יודעים על אנשי המקצוע השונים שעובדים בתחומים האלה? והאם הדרך היחידה לבחור את הטובים ביותר היא פשוט לנסות כמה מדקרים או כמה מעסים? התשובה היא כמובן לא. לכן אנחנו ממליצים לכם, כאשר אתם מחפשים את אנשי המקצוע הכי טובים שיש, לברר פרטים כמו:

 

  • האם מי שיעשה לכם דיקור, או עיסוי, עוסק בתחום הזה כבר לא מעט שנים?
  • האם מדובר על מטפל שהלקוחות שלו ממליצים עליו ועל הטיפולים שלו בחום?
  • האם הוא זמין עבורכם גם מעכשיו-לעכשיו?

 

כולנו יודעים לומר שכאב זה לא מסוג אותם הדברים שאפשר לצפות מראש. אנחנו לא יכולים לדעת אם מחר יכאב לנו הגב ולכן טבעי שחלק מהעניין בהזמנת עיסוי או דיקור, זה לפנות לאדם שפנוי עבורנו בעת הצורך.

 

מה יותר זול?

אתם רוצים לטפל בעצמכם בדרך הכי טובה שיש אך חשוב לכם לא להוציא על העניין הזה הרבה כסף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים האם דיקור סיני יהיה זול יותר בהשוואה לעיסוי. כדאי לקחת בחשבון את העובדה שאומנם עיסוי בודד הרבה פעמים יעלה יותר, אך מצד שני, כשחושבים על דיקור סיני לרוב חושבים על סדרה של טיפולים. לכן בסיכומו של דבר כמעט תמיד הדיקור יהיה יותר יקר, מה שהופך את אופציית העיסוי לעוד יותר אטרקטיבית. נסו לבחור את המטפלים הכי טובים שיש ולברר מראש על איזו הוצאה כלכלית מדובר כי חבל לשלם יותר מידי על הטיפול שבו אתם מעוניינים.

טיפול רפואי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מגבות ושמן
לימודי ארומתרפיה ניחוחות של הצלחה

בשנים האחרונות הרפואה האלטרנטיבית נהפכה לחלק מרכזי מתחום הרפואה. כיום, רופאים רבים בוחרים להשתמש בתחומים ושיטות מסוימות ברפואה האלטרנטיבית, ולשלב אותם בטיפול. שילוב זה של

קרא עוד »
גוף האדם
מה זה הומיאופתיה

בעידן שבו אנחנו חיים רבים מאיתנו כבר מודעים לכך שלא תמיד הרפואה המערבית היא הפתרון היחיד לכל המחלות. לכן, בבואנו לענות על השאלה מה זה

קרא עוד »