חיפוש

שש דרכים לשמירה על עור הפנים לאורך זמן

הקפדה על עור פנים בריא ורענן תסייע לך לשמור על לוק צעיר ומטופח שמשדר בריאות ואסתטיקה.

אבל איך אפשר לשמור על עור הפנים לאורך הזמן? החל מהקפדה על הסרת איפור לפני השינה, דרך תזונה נכונה וכל שאר הטיפים שאת פשוט חייבת להכיר – שש דרכים לשמירה על עור הפנים בכתבה שלפניך.

 

הסירי איפור לפני השינה:

שלוש בלילה, את קצת שתויה ומאד עייפה אחרי בילוי בחוץ. כל מה שבא לך לעשות עכשיו זה להתכרבל במיטה ולשקוע בשינה מתוקה, נכון? אבל לפני זה, חשוב מאד להסיר את כל המייקאפ והאיפור. עור הפנים שלך צריך לנשום בלילה, איפור שלא תסירי ישאיר את הנקבוביות סתומות והדרך משם לשחורים ופצעונים קצרה וכמעט מובטחת. על כן, הקפידי להשתמש במסיר איפור לפני השינה ולנקות היטב את עור הפנים, לא משנה כמה את עייפה.

 

טפלי בשחורים לפעמים שהם הופכים לפצעונים:

"שחורים" הם ראשים שחורים המופיעים מעל העור, מתחתם מסתתרת מוגלה. אם לא תטפלי בשחורים בשלב הראשוני שלהם, הם יהפכו בהמשך לראשים לבנים, הידועים בציבור כחצ'קונים. טיפול בשחורים יכולים להיעשות באמצעות תכשירים שונים, פילינג או פשוט תור לקוסמטיקאית.

 

הקפידי על תזונה נכונה:

תזונה נכונה חשובה לא רק כדי לשמור על הגזרה והבריאות שלנו, אלא גם כדי לשמור על עור פנים בריא ורענן. חשוב להימנע מצריכה של שומן רווי, סוכרים ומזונות מעובדים – כל אלה עלולים להזיק לא רק לבריאות הכללית שלך אלא גם לעור הפנים. לעומת זאת, כדאי להרבות באכילה של פירות וירקות ושומנים בריאים שמגיעים ממזונות כמו שמן זית ואגוזים (בכמות קטנה, כמובן). מזונות נוספים שעושים טוב לעור הפנים שלך הם מזונות עשירים בוויטמין C כמו פלפל צהוב ואדום, תפוזים, תותים, כרוב וברוקולי מבושל.

 

הישמרי מהשמש:

הקפידי למרוח קרם הגנה עם רמת SPF של 30 ומעלה. המונח SPF משקף עד כמה יעילה יכולת ההגנה של התכשיר מפני השמש. חשיפה לשמש ישירה עלולה לגרום לפגעים אסתטיים כמו הופעה של קמטים, כתמי גיל ובעיות עור אחרות. חוץ מזה, זה גם עלול לגרום להתפרצות של סרטן העור וזאת לבד סיבה חשובה להקפיד על מריחה של קרם הגנה.

 

הפחיתי את כמויות האלכוהול:

אלכוהול מגביר את הסיכוי לחלות בסרטן העור. מחקרים שונים הוכיחו כי צריכה של כל 10 גרם אלכוהול ביום (שווה ערך למנת אלכוהול אחת בממוצע) גורמת לעלייה של 7% נוספים בסיכוי לחלות במלנומה.

 

שמרי על כושר:

פעילות אירובית כמו הליכה מהירה או ריצה משפרת את זרימת הדם, מה שמאיץ את תהליך הניקיון שהגוף שלנו עושה באופן עצמאי. ספורט טוב לבריאות שלך וגם לעור הפנים שלך. לאחר אימון, הקפידי לשטוף את הפנים עם סבון פנים.

לסיכום, שמירה על עור הפנים לאורך זמן צריכה להיעשות באמצעות הקפדה בכל החזיתות: תזונה נכונה, הקפדה על כושר ואורח חיים בריא, שמירה על ניקיון עור הפנים ושימוש בתכשירים שונים. אם תקפידי על כל אלה, עור הפנים שלך יודה לך.

לשלל טיפים נוספים לשמירה על עור הפנים היכנסי לאתר: https://www.dusk.co.il.

 

מסכה שחורה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא