חיפוש

זוגיות אחרי גיל 60+

בערך את עשרים השנים שבין גיל 16 לגיל 36 אנחנו מבלים בחיפוש אחר בן הזוג המושלם שיוכל לקחת חלק במסע המקסים שקוראים לו החיים שלנו. יש אומנם אנשים שכבר בגיל הצעיר יותר מוצאים את בן הזוג המושלם ואילו אחרים רק בגיל מאוחר יותר מבינים שהאדם שאיתו הם חיים באמת מתאים להם. מה שמשותף כמעט לכל הזוגות הוא שאומנם אנחנו מתחילים קשרים בהתלהבות גדולה, אך ככל שעוברות עלינו השנים ביחד הדברים משתנים. ההתלהבות המנטאלית מבן הזוג יורדת וכך גם המשיכה המינית, מה שמוביל גם לא מעט זוגות להחליט שהם לא באמת רוצים להמשיך ולחיות ביחד. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם מרגישים על סף משבר? אם כך, יש כמה דברים שכדאי שתדעו על זוגיות אחרי גיל שישים. ראשית, אולי תנחם אתכם הידיעה שאתם לא היחידים שמתמודדים עם קשיים בהקשר הזה ושנית, יש לא מעט דברים שכן תוכלו לעשות כדי לשמור על מה שיש לכם, ואין ספק שזה שווה את המאמץ.

זוג זקנים

מוצאים פעילויות מהנות לעשות יחדיו

עד היום הייתם רגילים לכך שהתקשורת ביניכם בשנים האחרונות הייתה קשורה בעיקר לילדים או לחשבונות שצריך לשלם? אם כך, עכשיו, אחרי ששניכם כבר אחרי שיא הקריירה וכאשר אתם עם הפנים לפנסיה, זה הזמן לגלות מחדש כמה תחביבים משותפים. מה אתם אוהבים לעשות ביחד? ומה תרצו לעשות בזמן הפנוי שלכם? אומנם זה נכון שאין כל סיבה לבלות כל רגע מהיום לצד בן הזוג, אך מצד שני, בהחלט יש לא מעט פעילויות שכדאי לכם להתחיל לחלוק. אם, לדוגמא, החלטתם שניכם שהגיע הזמן לעסוק בפעילות גופנית, למה שלא תנסו לעשות את זה במשותף? אומנם כל אחד מכם יכול לבחור מכשירים אחרים בחדר הכושר, אך עצם העובדה שתלכו לשם ביחד תתרום גם ליכולת ההתמדה שלכם וגם לזוגיות. בנוסף, אם אחד מכם מתעניין בבישול לאחרונה, למה שהשני לא יעודד אותו וייהנה מארוחות רומנטיות? בנקודה הזאת נזכיר שאפילו אם אתם ביחד כבר שלושים שנה, לרומנטיקה תמיד יש מקום. יהיה לכם מאוד קשה לשמר את הזוגיות המופלאה שלכם אם לא תזכרו שלפני הכול אתם שני אנשים שונים שהתאהבו אחד בשני. לכן חשוב להתייחס ליום הנישואין ולעוד תאריכים אחרים שיש להם משמעות עבורכם, ויפה שעה אחת קודם. הרבה פעמים חיי היומיום גורמים לנו להתעסק בכל מיני משימות ואז יוצא שמה שאנחנו מזניחים זה את הזוגיות. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שזה חשוב ובנוסף, זוגיות, כמו כל דבר אחר בחיים, דורשת השקעה.

נסו לשפר את חיי המין שלכם

אין ספק שאחד מהתחומים שבהם רוב הזוגות חווים קשיים זה התחום המיני. מה שבעבר היה מגיע בהתלהבות גדולה עם השנים הופך לעול ואין ספק שגם נשים וגם גברים חווים זאת. מצד שני, זה ברור שאם תזניחו את העניין הזה תהפכו מזוג אוהב ורומנטי מקסימום להיות חברים טובים. אומנם החברות חשובה והיא הבסיס לכל מה שקורה ביניכם, אך מצד שני, בהחלט כדאי יהיה להשקיע גם בקשר המיני בינכם. זה לא משנה אם אתם סובלים מבעיות מיניות של ממש או שפשוט ההתלהבות ההדדית אינה מה שהיא הייתה בעבר. מה שבטוח זה שתמיד ניתן לשפר את הדברים, בין אם זה על ידי עזרים חיצוניים ובין אם זה אפילו בעזרת טיפול. השקיעו בזוגיות שלכם ותראו שגם בעוד עשרים שנה יהיה לכם מעניין לבלות ביחד וליהנות מפעילויות משותפות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זוגיות בריאה
מהי זוגיות בריאה?

למרות שלכל זוגיות יש את האופי שלה, ישנם מספר דברים הכרחיים בכל זוגיות בריאה. אין דבר חשוב מאהבה, ושמירה על מערכת יחסים טובה ומתפקדת בינינו

קרא עוד »