חיפוש

יתרונות בריאותיים של גריל גז

גריל גז הוא מוצר שהרבה מדברים עליו בשנים האחרונות. פרסומים בטלוויזיה, כתבות בעיתונים והמון מודעות ברשת דואגות להלל ולשבח את המוצר שנכנס אל חיינו ממש לא מזמן, וזה קורה מסיבות מאוד הגיוניות וטובות. מעבר להיותו של גריל גז נוח לתפעול ומשדרג את חווית העל האש, יש לו גם כמה יתרונות נוספים. אז מהם יתרונות בריאותיים של גריל גז? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב.

 

גריל גז – יתרונות, יתרונות ועוד קצת יתרונות

כולנו מכירים את חווית העל האש הישראלית המסורתית, שכוללת מנגל מתכת מלבני קטן, העמסה של הציוד על הרכב, חיפוש אחר איזור שיהיה גם מוצל, גם עם שולחן עץ מובנה של הקרן הקיימת לישראל, גם עם פח קרוב, גם עם חנייה וגם כמובן פינה פנויה לשימוש. אך לצערנו, הרבה מהמקרים האלו מסתיימים בפרסה לאחור והבנה שעל האש כבר לא יהיה כאן היום, כי כל הפארק כבר תפוס.

גריל גז בא לפתור, בין היתר, בדיוק את העניין הזה. במקום להתחיל ולשוטט עם כל הציוד שלכם ממקום למקום, כשכולם מזיעים, עייפים ומורעבים, קנו גריל גז אותו תציבו בחצר הבית שלכם ותוכלו לארח בנינוחות וברוגע, ובעיקר בלי כל הבלאגן שמסביב. פשוט להזמין, לארח, לאכול ולהנות ביחד. מושלם, לא?

 

יתרונות בריאותיים של גריל גז

מעבר לכל אלו, קיימים גם יתרונות בריאותיים שגריל גז מביא איתו, והם יותר רבים ממה שאתם מדמיינים. אז בראש ובראשונה, מדובר כאן על מוצר בעל מערכת ניקוז נוזלים ולכלוכים מובנית, מה שמסייע לניקוי עצמאי שלו משימוש לשימוש. עם גריל גז במקום אחרי צלייה של כל שיפוד לקחת בצל עם שמן ולעבור על רשת הצלייה, אפשר לצלות בבת אחת כמות גדולה של בשר, ואחריה פשוט לפנות את הנוזלים והלכלוך שמצטברים במערכת. כל כך פשוט, כל כך בריא.

מעבר לזה, מדובר כאן על מוצר שפועל על גז ולא על פחמים. לא חידוש גדול? כאן בדיוק הטעות שלכם, כי לא רק שמדובר כאן בחידוש, מדובר כאן על בשורה של ממש.

 

מה ההבדל בין פחמים לבין גז?

לא רבים יודעים את העובדה הזו, אבל עבודת הצלייה באמצעות פחמים ואש גלויה עלולה להיות מאוד לא בריאה לבשר שאותו אנחנו מכניסים לגוף שלנו. הפחמים מוציאים עשן שמכיל כל מיני חלקים רעילים, והעשן הזה קשור לאש שצולה את הבשר שלנו. אמנם לא מדובר כאן על משהו מסכן חיים, אבל בהחלט פחות בריא.

לעומת זאת, גריל גז שפועל על גז לא פולט עשן עם חומרים מסוכנים ולא עוטף את הבשר בהם. לכן, חווית הצלייה עם גריל גז היא גם מהנה ונקייה יותר, וגם בפירוש טעימה ובריאה יותר. אז שיהיה בתאבון ותהנו מלא!

https://www.bbq.co.il

נתחי בשר בבישול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »