חיפוש

מה זה הומיאופתיה

בעידן שבו אנחנו חיים רבים מאיתנו כבר מודעים לכך שלא תמיד הרפואה המערבית היא הפתרון היחיד לכל המחלות. לכן, בבואנו לענות על השאלה מה זה הומיאופתיה, אנחנו רואים שלמעשה מדובר על רפואה אלטרנטיבית שטוענת שניתן לטפל בחולה באמצעות חומרים מוחלשים שאם הם יינתנו לאדם בריא יגרמו לסימפטומים דומים של אותה מחלה. בנוסף, גם בהומיאופתיה הגישה הכללית היא לא לטפל רק בסימפטום של המחלה, בניגוד למה שעושה פעמים רבות הרפואה המערבית, אלא לטפל בגוף בכללותו. היחס לגוף הוא כאל מכלול אחד גדול ושלם ומכאן גם התרופות הטבעיות הניתנות הן בהתאם.

חומרים טבעיים

האם כדאי לנסות את זה?

לא אחת קורה שאנשים סובלים מבעיות וממחלות שונות שחוזרות על עצמן ומגיעות כבר למצב כרוני, כמו לדוגמא אלרגיות שונות. לכן במקרים כאלה עולה השאלה: האם באמת כדאי להמשיך ולצרוך תרופות כימיות שונות על בסיס קבוע שלא באמת מטפלות במחלה אלא רק מקלות על הסימפטומים? בדיוק במקרים כאלה מומלץ לפנות לאופציה כמו הומיאופתיה, כי אם אתם יכולים לטפל באלרגיות מסוימות בצורה טבעית יותר ולוותר על אנטי היסטמינים, מדוע שלא תעשו זאת? אסור לשכוח שכל אותן תרופות כימיות שאנחנו לוקחים כוללות בסופו של דבר גם השלכות שונות שמשפיעות על הגוף. לכן בטווח הארוך אין ספק שעדיף לטפל בגוף בצורה טבעית יותר ולכן גם לכם, במקרים מסוימים, בהחלט כדאי לנסות זאת.

איך למצוא אנשי מקצוע טובים בתחום?

הקושי האמיתי בכל מה שקשור להומיאופתיה, זה למצוא את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. כולנו יודעים שלא חסרים אנשים שאומנם מציגים את עצמם כמומחים, אך בפועל זה לא המצב. לכן, רגע לפני שאתם פונים להומיאופת כזה או אחר רק כי המחיר אצלו יותר נוח, כדאי יהיה לבדוק אודותיו כמה דברים. האם הוא איש מקצוע רציני? האם יש לו ידע וניסיון? האם הוא מגיע עם המלצות רבות? אומנם זה נכון שכל מה שקשור להומיאופתיה זה עניין אינדיבידואלי, כי יש אנשים שזה עוזר להם ואצל אחרים זה לא המצב, אך בכל זאת יש טעם לבדוק לאיזה מומחה אתם פונים. בנוסף, חשוב להבין שכאשר בוחרים בגישת טיפול כזו מדברים על תהליך ממושך ולכן לא תמיד נראה את התוצאות במהירות. עם זאת, שווה להתמיד במקום לפנות תמיד אל הרפואה המערבית כי, כאמור, הרפואה המערבית הרבה פעמים מטפלת בסימפטום ולא במחלה עצמה שממנה אנחנו סובלים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מגבות ושמן
לימודי ארומתרפיה ניחוחות של הצלחה

בשנים האחרונות הרפואה האלטרנטיבית נהפכה לחלק מרכזי מתחום הרפואה. כיום, רופאים רבים בוחרים להשתמש בתחומים ושיטות מסוימות ברפואה האלטרנטיבית, ולשלב אותם בטיפול. שילוב זה של

קרא עוד »