חיפוש

מתי צריך להשתמש בגרבי לחץ ואיך זה עובד?

גרבי לחץ – מתי צריך להשתמש? ואיך זה בעצם עובד? ליברטי מגישה מדריך מקיף לשימוש בגרבי לחץ. רמז: גרבי לחץ מקילות לא רק על כאבים ברגליים!

 

גרבי לחץ: להגביר את לחץ זרימת הדם ברגליים

חבישה הדוקה מכווצת את הוורידים. כשהוורידים צרים יותר הדם מוכרח לעבור בהם בלחץ גבוה יותר. כתוצאה מכך נוצרת תנועתיות מעגלית – סירקולציה בשפה המקצועית – טובה יותר של הדם. לחץ הזרימה הגבוה מונע התאספות של הדם הגורמת לנפיחות, קרישי דם וסיכונים הנובעים מקרישי דם שעולים מהרגליים.

 

מצבים בהם נשתמש בגרבי לחץ:

– בצקות ונפיחות ברגליים

רגליים נפוחות כתוצאה מבצקות הם מצב נפוץ במיוחד אצל אנשים שנפח הדם הכללי שלהם עולה, ולכן לחץ הדם יורד ונפח כלי הדם יורד אף הוא. זה כולל נשים בהיריון ומבוגרים מגיל 65 ומעלה. הלחץ מכריח את הדם לזרום, לא להיאסף וכך פוחתים הכאבים והבצקות.

 

– בעיות במחזור הדם: דליות, סוכרת ופקקת וורידים

בעיות במחזור הדם עלולות לגרום למגוון בעיות בכלי הדם שברגליים, שם הדם נוטה להיאסף. עלולה להיגרם הפרעה להליכה מלווה בכאבים עזים.

בנוסף קרישי דם שנוצרים ברגליים עלולים לעלות עם זרם הדם לאיברים חיוניים – למוח ולריאות, וליצור מצבים מסכני חיים כמו שבץ מוחי ותסחיף ריאתי. גרבי לחץ מפחיתים את הסיכון לכל הבעיות המתוארות.

 

– ישיבה ממושכת – סיכון להיווצרות קרישי דם

לאחר ניתוח, כתוצאה מתאונה או במצב של טיסות ארוכות ומרובות, אנו נאלצים לבלות שעות רבות בישיבה. ישיבה ממושכת עלולה להגביר את הסיכון להיווצרות של קרישי דם, לכן במצב כזה גרבי לחץ הן חשובות. גרבי הלחץ גם יפחיתו את הסחרחורת שנחוש עם הקימה לאחר ישיבה ממושכת.

 

– לאחר ניתוחים וטיפולים שעלולים להשאיר צלקות

אחת הפעולות הפחות ידועות של גרבי לחץ היא מניעת צלקות. נכון, יש צלקות בלתי נמנעות, גרבי לחץ מפחיתות את הצלקות הפחות נעימות, אלה שמתפתחות אצל בעלי עור רגיש בעקבות ניתוחים וכדו'. אלו הן צלקות מגרדות, מציקות וגם מכוערות במיוחד וגרבי לחץ מסייעות בהפחתה ומניעה שלהן.

 

גרבי לחץ לספורטאים

ספורטאים משתמשים בגרבי לחץ להגברת זרימת הדם לרגליים, למקסימום אנרגיה ויכולת תפקוד. בנוסף, גרבי הלחץ מגינות על ספורטאים מפני פגיעות ברקמות הרגליים המתרחשות בעקבות מאמץ יתר. מומלץ להשתמש בגרבי לחץ בעת אימון ספורטיבי עצים.

 

גרבי הלחץ של ליברטי

ליברטי מציעה גרבי לחץ איכותיות של חברת LUXOR. הגרביים הן איזון מושלם בין נוקשות טיפולית שיוצרת לחץ, לבין רכות מקסימלית לנוחות לבישה. לתהליך ייצור הגרביים נבחרים חוטים מעולים במיוחד, ונעשה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות.

גרבי לחץ הן פתרון פשוט וגאוני, שמשפיע לטובה על מגוון של מצבים בעייתיים ברגליים ובמחזור הדם. זהו כלי יעיל שמומלץ רפואית לאנשים מבוגרים, לנשים בהיריון, לאנשים שמוגבלים בהליכה ובתנועה ולספורטאים.

גרבי לחץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא