חיפוש

איזה עורך דין מומלץ במקרים של תאונות עבודה?

רובנו מגיעים למקום העבודה שלנו מדי יום, ותוך כך חשופים לפגיעות פיזיות ותאונות עבודה שונות שעלולות להתרחש. נהוג לחשוב שתאונות מסוג זה שמורות רק לעובדים בעבודות פיזיות מאומצות או בעבודה עם חומרים מסוכנים, אך בפועל לכל אחד מאיתנו עלולה להיגרם תאונת עבודה – גם אם אתם עובדים במשרד ממוזג. איזה עורך דין מומלץ במקרים של תאונת עבודה?

 

ראשית, מהי תאונת עבודה?

תאונת עבודה, כשמה כן היא, מתייחסת למקרים בהם מתרחשת פגיעה כלשהי לעובד תוך כדי יום העבודה שלו – כאשר הוא נמצא באחריות מקום העבודה. תאונת עבודה יכולה להתרחש ממש במקום העבודה עצמו, אך יכולה להתרחש גם בעקבותיה, בדרך אל מקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה.

במרבית המקרים, תאונת עבודה תתייחס לפגיעה פיזית בגופו של העובד שנגרמה לו במהלך יום העבודה, אך ייתכנו מקרים בהם גם פגיעה נפשית תוכל להיחשב כתאונת עבודה. על מנת שפגיעה פיזית או נפשית תיחשב כתאונת עבודה, על העובד להוכיח קשר סיבתי בין מקום העבודה שלו לבין התאונה שקרתה.

 

מהו תפקידו של עורך דין במקרים של תאונות עבודה?

במידה והתרחשה תאונת עבודה, מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין שמומחה בתחום תאונות העבודה, על מנת לקבל ייעוץ משפטי מפורט ומקיף ולזכות במלוא סכום הפיצויים המגיע לכם בעקבות הנזקים שנגרמו לכם.

כאשר אדם עובר תאונת עבודה, הוא יוכל לקבל פיצוי כספי וזכויות נוספות (כתלות בסוג הפציעה ובחומרה שלה), ממגוון מקורות שונים – כמו למשל חברת הביטוח של מקום העבודה, חברת הביטוח שבה אתם עצמכם מבוטחים, המוסד לביטוח לאומי. עורך הדין יידע כיצד לפעול בצורה הטובה והאסטרטגית ביותר, וייצג אתכם בצורה הטובה ביותר מול הגופים השונים והערכאות המשפטיות, על מנת לוודא שכל אחד ממקורות התשלום האופציונליים יפצה אתכם במלוא הזכויות והפיצויים המגיעים לכם.

 

איזה עורך דין מומלץ במקרים של תאונות עבודה?

אם אתם מעוניינים בעורך דין מומלץ במקרים של תאונות עבודה, שיוכל להעניק לכם את הסיוע המשפטי המקיף והאיכותי ביותר, תוכלו לפנות למשרד עורכי דין פייפר כהן. משרד עורכי הדין עוסק בתחום תאונות העבודה מעל ל- 13 שנים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות והמנוסות ביותר. נוסף על תחום תאונות העבודה, המשרד עוסק גם בנושאי תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, תביעות נכות כלליות, תביעות סיעוד, תביעות מול חברות הביטוח ומול הביטוח הלאומי ועוד.

אם עברתם תאונת עבודה, סביר להניח שמגיעים לכם סכומי פיצוי משמעותיים מחברות הביטוח השונות. על מנת לקבל את מלוא סכום הפיצויים ולנצל את הזכויות שמגיעות לכם עד תום – פנו לעורכי דין מקצועיים שמומחים בתחום תאונות העבודה, וכך תוכלו לקבל את השירות המקיף והאיכותי ביותר, ולקבל כל שקל שמגיע לכם!

 

Car, Accident

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא