חיפוש

ציפוי חרסינה לשיניים – יתרונות וחסרונות

כיסוי השן בשכבה דקה של חומר מתאים, עוזר לתקן סוגים שונים של פגמים אסתטיים, ומעניק הגנה מפני נזקים. במאמר הבא נסביר איך עושים את זה עם חרסינה, מה היתרונות והחסרונות שלה ועם מי אפשר להתייעץ כדי לקבל מידע אמין

ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול שכיח שמבוצע כיום בהרבה מאוד מרפאות שיניים מקצועיות ברחבי הארץ. עם זאת, קהל היעד הזקוק לטיפול כזה לא תמיד מודע עד הסוף למאפיינים שלו. כפועל יוצא מכך, גם גברים וגם נשים שמתכננים לעבור ציפוי חרסינה לשיניים עלולים לפספס את היתרונות והחסרונות של הטיפול בהשוואה לפרוצדורות דנטליות אחרות.

המטרה של ציפוי חרסינה לשיניים היא ליישם כיסוי בשכבה דקה של חומר מתאים כדי לתקן סוגים שונים של פגמים אסתטיים. כמו כן, ציפוי חרסינה לשיניים אמור להגן עליהן מפני נזקים. מכאן והלאה, הרבה תלוי באופן שבו מבצעים את הטיפול ובמידת ההתאמה שלו למטרות שאותן מנסים להשיג.

 

מה היתרונות של ציפוי חרסינה?

ציפוי חרסינה מודבק לחזית השן הטבעית ומשיג תוצאות באופן מיידי. ברוב המקרים, אין צורך ביותר משני מפגשים עם רופא השיניים כדי לצאת עם חיוך מושלם. אם משווים את זה לשאר האפשרויות, מגלים שמדובר ככל הנראה על התהליך המהיר ביותר.

מלבד המהירות, היתרון של ציפוי חרסינה לשיניים בא לידי ביטוי בכך שהוא מבטיח תוצאה אסתטית מושלמת. הסיבה לכך היא שניתן לייצר את החרסינה בגוון מדויק, שמתאים לגוון של השיניים הטבעיות בחלל הפה. בטווח הארוך, מדובר על פתרון אידיאלי לגברים ונשים בגילאים שונים.

מעבר לכך, החרסינה עצמה לא עוברת שינויי צבע ואין פגיעה בשיניים הטבעיות. גם אלו יתרונות מאוד משמעותיים של ציפוי חרסינה, בעיקר אם צריכים ליישם אותו על כמות גדולה יחסית של שיניים. בהקשר הזה, אפשר גם להצביע על היתרונות של ציפויי חרסינה עבור עיצוב צורת החיוך מחדש, סגירת רווחים בשיניים קדמיות, טיפול בשינויי צבע וצורת השיניים הקדמיות ואפילו השלמת שן קדמית שבורה.

 

מה החסרונות של ציפוי חרסינה לשיניים?

התייעצות עם בעלי מקצוע היא דרך טובה לבחור מתי ואיזה טיפול שיניים לעבור. במקרים כאלה, שומעים למשל גם על החסרונות של ציפוי חרסינה לשיניים בהקשר של עלות יקרה. אם התקציב מהווה מגבלה, יכול להיות שלא ניתן יהיה לבצע ציפוי חרסינה לשיניים בלי לחרוג מהמחיר המוגדר מראש. מנגד, כן אפשר לבדוק כל מקרה לגופו מבחינת השתתפות חברות הביטוח או קופות החולים.

לבסוף, צריך גם לציין את זה שציפוי חרסינה לא מתאים למי שנוהגים לשחוק את השיניים. במקרים אלו הציפוי עלול להישבר, למרות שכאמור הוא עמיד וחזק. בשורה התחתונה, את הציפוי בוחרים לפי המטרות שאותן מנסים להשיג ותמיד כדאי להסתכל על התמונה המלאה לפני שמגיעים למסקנה.

מרפאות שיניים מקצועיות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים
האם כדאי לעשות ציפוי שיניים

ציפוי שיניים הוא מושג שנהיה נפוץ מאוד בשנים האחרונות. טיפולי שיניים נעשו פופולריים יותר ויותר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ועמם גם ציפוי השיניים שמותיר את השיניים

קרא עוד »