חיפוש

תכשיט יקר יכול לרפא דיכאון של אישה?

איך מרפאים דיכאון אצל אישה שאנו אוהבים? ובכן, מדובר בשאלה שמטרידה גברים רבים ברחבי העולם. גברים רבים מוצאים לנכון לרוץ לחנות התכשיטים הקרובה, לרכוש תכשיט יקר, ולפנק את נשותיהם על מנת לנסות ולהחזיר את השמחה בתקופה קשה. דיכאון יכול להגיע מסיבות שונות ורבות, ולפעמים? גם סתם ככה, בגלל מזג האוויר, מחזור חודשי, או סיבה שלכאורה נראית פעוטה למישהו אחר. נשים הן לרוב רגישות, ונתונות להשפעות הורמונאליות תכופות. האם ניתן לעזור לדיכאון נשי באמצעות תכשיט יקר? או אולי משהו אחר? המשיכו לקרוא.

תכשיט יקר כנגד דיכאון

ברוב העולם, הגבר נתפס כמפרנס העיקרי, שתפקידו לכלכל את בת הזוג שלו ולדאוג לכל מחסורה. גם בשנות ה20, כשנשים רבות מפתחות קריירה, ומגיעות למשכורות שוות, ולעתים אף גבוהות בהשוואה לגברים רבים, עדיין לרוב- הגברים הם המפרנסים העיקריים והמתכננים הכלכליים במסגרת מערכת היחסים הזוגית. אולי זו הסיבה שגברים רבים נוטים לחשוב, שתכשיטים יקרים מסוגלים לרפא כמעט כל דבר. למעשה, עלותו של התכשיט וערכו הם לא אלו המשפיעים, אלא המחווה הכרוכה ברכישתו. עבור רוב הנשים- אין זה משנה אם התכשיט עולה 50 שקלים או 10,000, אלא חשובה יותר עצם הפעולה והמילים הטובות המגיעות יחד עם המתנה. מכאן נוכל להבין, שמחווה מרגשת עלולה להיות טמונה לאו דווקא ברכישת צמיד יהלומים יקר, אלא גם בקניית זר פרחים או יציאה למסעדה שעשויים לשפר פלאים את מצב הדיכאון.

דיכאון בעידן הטכנולוגי

לאחרונה נמצא, כי דיכאון הפך לנחלת הכלל בשנים האחרונות, ויש המייחסים זאת להתפתחות הטכנולוגית המואצת. בעידן הרשתות החברתיות והאינטרנט, לעתים אנו מוצאים את עצמנו בודדים מהרגיל, היות והרבה מעיסוקינו הפכו להיות וירטואליים. בעבר ולפני כמה עשורים, שהייה בין ארבע קירות לא הייתה נפוצה כמו היום, ואנשים היו נוטים להיפגש זה עם זה לעתים תכופות יותר- פשוט כי לא היו לנו יותר מדיי אמצעי תקשורת מעבר לכך. גברים ונשים מתמודדים עם הדיכאון בצורות שונות, וכשמדובר במערכת יחסים זוגית- אין ספק שמתנות יכולות לשפר את מצב הרוח, ולהוות סמל לרגשותינו כלפי בן או בת הזוג. כאמור בפסקה הקודמת- מתנה אינה צריכה להיות גדולה או יקרה, וגם אם היא כן- חשובה במיוחד המחווה המגיעה לצידה, בין אם מדובר במילה טובה, חיוך או חיבוק.

האהבה של המין הנשי לתכשיטים, גורמת לגברים רבים להשתמש בכך בזמנים קשים, שבהם הם מעוניינים לנחם את בנות זוגן, ולשפר את מצב הרוח שלהן. לרוב הנשים- אין זה משנה אם התכשיט יקר יותר או פחות, וחשובה בעיקר המשמעות המגיעה יחד איתו. אותו אפקט יכול להתקבל גם מרכישת זר פרחים, או אטרקציה משותפת, ולרוב? כשמחווה כזו מגיעה יחד עם חיבוק, חיוך ומילה חמה- מצב הדיכאון ישתפר!

אישה עצובה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא