חיפוש

5 עצות למניעת ציפורן חודרנית

סובלים מתופעה של ציפורן חודרנית וכבר לא יודעים מה לעשות בנידון? אתם מוזמנים לעיין במאמר שהכנו עבורכם, הוא כולל מספר הסברים חשובים בנושא וטיפים למניעת המצב. 

מה זה ולמה זה קורה?

אנשים שיש להם ציפורן חודרנית לא באמת צריכים הסברים, כי בכל פעם כשזה קורה הם יודעים מראש לומר שזה בדיוק מה שהולך לקרות. הציפורן מתחילה לגדול במסלול לא נכון, נכנסת לבשר והתוצאה היא אי נוחות נוראית. מתחיל שפשוף שמרגישים בעיקר עם נעילת הנעליים והבעיה היא שהמצב הזה חוזר על עצמו לעיתים קרובות. תוהים מדוע זה קורה? יש לכך מספר סיבות, כמו לדוגמא: גזירת ציפורניים לא נכונה, גנטיקה, טראומה כלשהי, הזעת יתר וכדומה. חשוב שכל אחד יבין מה הסיבה שגורמת אצלנו לציפורן חודרנית שכן בצורה כזאת הוא יוכל לטפל טוב יותר בבעיה.

ציור של רגל

כל מה שכדאי לעשות ומומלץ לא לעשות כדי להימנע מהבעיה

אתם שייכים לאותם האנשים שפעם בכמה זמן סובלים מציפורן חודרנית? מוצאים את עצמכם תרים אחר מידע בנושא של ציפורן חודרנית? אם כך, כדאי שתדעו שיש מספר דברים שתוכלו לעשות, ולא לעשות, כדי למנוע את הישנות המצב:

  1. גזירה נכונה – בדקו עם עצמכם איך גזרתם ציפורניים עד היום והקפידו מעכשיו על גזירה נכונה בלבד.
  2. נעליים – עדיף להשתמש בנעליים מעט יותר רחבות שכן בצורה כזאת אין חיכוך תמידי עם הציפורן.
  3. מניעת רטיבות והזעה – יש היום לא מעט חומרים שיעזרו לכם לשמור על הנעל, ועל כף הרגל הרבה פחות מזיעה. שווה לבדוק באיזה חומרים אתם משתמשים שכן אין ספק שלשמור על המקום יבש זה משהו שיכול סייע.
  4. שינוי סוג נעליים – לא אחת קורה שאם משנים את סוג הנעליים הבעיה נעלמת. יתרה מכך, אם אתם סובלים מציפורן חודרנית בקיץ, עברו מהר לנעליים פתוחות שכן זו דרך נפלאה לאוורר את הרגל וכך לסייע לבעיה.
  5. פנו לעיתים קרובות לקוסמטיקאית רפואית – נשות מקצוע כאלה יכולות לטפל בכף הרגל שלכם על בסיס קבוע ולמנוע את התפתחותה של ציפורן חודרנית.

אבחון הבעיה

עוד טיפ קטן שכדאי להתייחס אליו, זו שאלת האבחון. אם אצלכם הציפורן החודרנית היא בעיה כרונית שחוזרת על עצמה, בהחלט כדאי יהיה לפנות אל המומחים כדי לעבור אבחון מסוים ולהבין למה זה קורה ולמה זה חוזר על עצמו. ממש כפי שכדאי היום לקחת ילדים הסובלים מהפרעות של קשב וריכוז למכון שבו ניתן לעשות אבחון MOXO, כך גם כדאי לאבחן את בעיית הציפורן החודרנית. בנוסף לכל אלה, כמובן שגם כדאי יהיה להחליט, אחת ולתמיד, איך אתם מטפלים בבעיה, והחדשות הטובות הן שיש היום לא מעט שיטות טיפול בתחום הזה. אל תדחו את הדברים כי לחיות עם ציפורן חודרנית זה לא נוח ואין סיבה להשלים עם המצב.

למידע נוסף בנושא אחר – השקעות נדל"ן, היכנסו: http://www.reef-real-estate.com

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא