חיפוש

גלולות למניעת היריון – מה השפעתן על החשק והתפקוד המיני?

אחד מאמצעי המניעה הנפוצים בקרב נשים הוא גלולות למניעת היריון. זוגות המעוניינים לקיים יחסי מין ללא קונדום אך לא להיכנס להיריון בוחרים פעמים רבות באפשרות זו. ההשפעות של גלולות למניעת היריון על החשק המיני של נשים אינן חד משמעיות – בעוד יש נשים שדיווחו על ירידת החשק המיני בתקופה בה לקחו את הגלולות, אחרות דווקא טוענות שלא היה שינוי בחשק המיני ולעיתים אף תחושת החשק גברה. כיצד גלולות למניעת היריון משפיעות על החשק המיני, ומה ניתן לעשות כדי להגביר אותו? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

כך ניתן להבין אם הירידה בחשק המיני קשורה לנטילת גלולות

לירידה בחשק המיני יכולות להיות סיבות שונות, ויתכן והדבר קשור לנטילת הגלולות אך יתכן גם שלא ומדובר בגורם אחר. ראשית כל, יש לעקוב אחר התחושות שלך במהלך החודש ולבדוק מהם הזמנים בהם החשק המיני מוגבר, ובאלו זמנים החשק המיני חלש יותר. בנוסף, אם את זוכרת כדאי להשוות את החשק המיני שלך עכשיו לעומת החשק המיני לפני שהתחלת ליטול גלולות.

אם את חושדת שירידת החשק המיני שלך קשורה לנטילת הגלולות, מומלץ להתייעץ עם רופא נשים בטרם תחליטי להפסיק עם הגלולות. יתכן והרופא יוכל לרשום לך גלולות אחרות כגון גלולות למניעת היריון שלא מכילות אסטרוגן ומתאימות לנשים הסובלות מתופעות לוואי בשל נטילת גלולות.

מה שכן – חשוב מאוד להקפיד לא להשתמש בגלולות משני סוגים שונים, ולהיצמד לגלולות שהרופא רשם.

 

תופעות לוואי של גלולות למניעת היריון

תופעות הלוואי של גלולות למניעת היריון לא מתרחשות אצל כל הנשים, ועבור חלקן הן נמשכות לתקופה קצרה בלבד. התופעות כוללות: גודש בחזה, דימומים קלים, יובש בנרתיק, מצבי רוח שונים ועוד. תופעות אלה עלולות להשפיע לרעה על החשק המיני.

 

כיצד ניתן לשפר את החשק המיני?

אם את נוטלת גלולות למניעת היריון ומרגישה כי הן משפיעות לרעה על החשק המיני שלך, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא נשים ולבחון את האפשרויות השונות. חשוב לדעת כי ישנם אמצעים שונים למניעת היריון מלבד גלולות, כגון התקן תוך רחמי, מדבקה למניעת היריון, טבעת ועוד.

בנוסף, ישנם תוספים טבעיים שניתן לקחת על מנת להגביר את החשק המיני: תוספי תזונה וחליטות, אמפידיום, זרעי פשתן, דקל ננסי ועוד.

 

גברים וסובלים מירידה בחשק המיני? יש עבורכם פתרון

גם עבור גברים קיימים מגוון פתרונות להתמודדות עם ירידה בחשק המיני. בעוד שהפתרון המוכר ביותר הוא ויאגרה, יש לתרופה זו חיסרון מהותי והוא הצורך במרשם רופא. עם זאת, קיימים תחליפי ויאגרה ללא מרשם שניתן ליטול על מנת להתמודד עם בעיות אין אונות שונות: שפיכה מוקדמת, בעיות בזקפה ועוד. אחד מתחליפים אלו הוא קמגרה, המגיעה בצורות שונות: טבליות לבליעה, ג'ל בטעמים שונים סוכריות לעיסה ועוד.

תרופות אלו ניתן לרכוש דרך האינטרנט בדיסקרטיות מלאה ובמשלוח עד דלת הבית.

 

החשק המיני

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כל היתרונות של שמן CBD
כל היתרונות של שמן CBD

לצמח הקנאביס יכולים להיות שימושים בתחום הרפואי והפרה – רפואי. השימושים הללו היו נעשים נפוצים אלא שלצמח ישנן גם השפעות פסיכו – אקטיביות שאנחנו לא

קרא עוד »