חיפוש

הקשר בין אינטימיות פיזית לבריאות נפשית ופיזית במערכות יחסים

זוגיות אינטימית הינה אחד מעמודי התווך של מערכת היחסים ומשפיעה הן על הבריאות הנפשית והן על הבריאות הפיזית במערכות יחסים. כאשר אנו חשים שלא בנוח מכל מיני סיבות ונמענים מאינטימיות עם בן הזוג אנו יוצרים מתח, תסכול ותחושת דחייה מצד בן הזוג השני שלא מבין מה לא בסדר.

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו על אינטימיות בזוגיות וכיצד לחזור לזוגיות בריאה ונכונה.

 

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור הוקם במטרה לאפשר לכל אדם זוגיות בריאה ונכונה. עבור רבים מאיתנו האפשרות למצוא זוגיות נראית כמשימה בלתי אפשרית, אך לאחר הדרכה ואימון אישי, סדנאות העוסקות בזוגיות וקבלת כלים חשובים, תוכלו גם אתם למצוא את אהבת חייכם וללמוד כיצד לשמר מערכות יחסים יציבות וחזקות שיכולות להחזיק שנים.

לפרטים נוספים הכנסו עוד היום לאתר הבית של מרכז מבינים זוגיות בכתובת https://liorgur.com.

הֲבָנָה

הקשר בין אינטימיות פיזית לבריאות נפשית ופיזית במערכות יחסים

יחסים אינטימיים עם בן הזוג הם הדרך שלכם לבטא אהבה, תשוקה, משיכה והנאה הדדית. אם מאיזוהי סיבה אתם מתקשים להגיע לאינטימיות עם בן או בת הזוג, חשוב לדבר על כך ולמצוא פתרונות שיאפשרו לשני בני הזוג להבין זה את צרכיו של השני.

המנעות מאינטימיות עלולה להתפרש על ידי הצד השני כדחייה, חוסר משיכה או חוסר באהבה שלכם אליו, ולכן חשוב כל כך לא להתבייש ולדבר מפורשות על מה שמפריע לכם. אלו הן הסיבות הנפוצות ביותר לקושי באינטימיות בין בני זוג:

  • אובדן הליבידו –  עם הגיל, מחלות כרוניות שונות, דכאון או מצב נפשי ירוד עשוי הליבידו שלנו לרדת באופן טבעי. במצבים כאלו יש לבדוק מה ניתן לעשות כדי ללבות אותו מחדש.
  • דימוי גוף שלילי – מראה הגוף המשתנה עם הגיל, עם נסיבות חיים, לאחר ניתוח או לאחר מחלה, גורם לעיתים לתחושות של בושה ורצון להמנע מחשיפתו לעיני בן הזוג.
  • כאב או אי נוחות בזמן המפגש האינטימי – כשאדם מרגיש שלא בנוח בזמן המגע האינטימי, צריך לבדוק מה הסיבה ואיך ניתן להתחשב יותר במצבו.
  • עייפות, סטרס, עומס יתר – כל אלו הינם 'רוצחי אינטימיות' שלא מותירים לנו די כוח לזמן איכות עם בן הזוג.
  • תחושה של חוסר שביעות רצון מן הזוגיות –  כעסים, מתחים וכו"ו עשויים להתבטא גם בירידה במשיכה המינית אל בן הזוג.

 

מרכז מבינים זוגיות – הדרך שלכם לאינטימיות טובה יותר

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לשיפור האינטימיות בין בני הזוג למערכת יחסים בריאה יותר פיזית ונפשית, להבין טוב יותר מה עוצר אתכם מליהנות מזוגיות אינטימית וכיצד ניתן לשפר את המצב.

בריאות גופנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »