חיפוש

עמוק בעיניים: הכירו את תורת האירידיולוגיה

בעולם של היום, שמירה על הרגלי תזונה ובריאות טובים הפכו להיות בעדיפות גבוהה במיוחד אצל אנשים המבקשים לשפר את תפקודם ומצבם הכללי והבריאותי. למרות שכבודה של הרפואה המערבית המודרנית במקומה מונח, דרכי טיפול אלטרנטיביות צברו פופולריות עצומה אצל אנשים המתעניינים בדרכים הוליסטיות מיוחדות לשמירה על בריאות הגוף והנפש.

אחת משיטות הטיפול המרתקות ביותר, היא אירידיולוגיה – טכניקה המתמקדת בלמידת הקשתית בשביל לחשוף מגוון רחב של תובנות לגבי בריאות האדם. בכתבה הבאה, נצלול לעומקה של השיטה העתיקה ונספר לכם כיצד גם אתם תוכלו להנות ממנה.

 

מה זה אירידיולוגיה?

אירידיולוגיה, הידועה בתור גם בתור תורת האיריס (Iris, קשתית באנגלית), היא שיטת טיפול אלטרנטיבית המתבססת על העיקרון שהקשתית, הלא היא החלק הצבעוני בעין שמקיף את האישון, מהווה חלון המאפשר לנו להבין את המצב של הגוף והנפש שלנו. האירידיולוגיה התפתחה לפני מאות רבות של שנים, ומהווה שיטה לא פולשנית ונטולת כאבים הנעזרת בתבניות, צבעים, טקסטורות וצורות בקשתית שלנו בשביל לחשוף מידע לגבי מצבנו הבריאותי, חוסרי איזון, חולשות ומחלות בגופינו.

על ידי למידה וסקירה מקיפה של הקשתית שלנו, אירידיולוגים מומחים יוכלו לעזור לכם להבין יותר טוב מה מצבכם הבריאותי ומה המקור לבעיות שלכם, ועל ידי כך לעזור לכם לפתח אורח חיים בריא ושלם יותר. לפרטים נוספים על אירידיולוגיה אצל מומחים, אנו ממליצים לפנות לאתר של איריס גייר אירידיולוגיה.

עמוק בעיניים: הכירו את תורת האירידיולוגיה

הסודות של הקשתית

הקשתית שלנו, שמכילה עשרות אלפי קצוות עצבים, נחשבת על ידי רבים לאיבר המקושר לאיברים, רקמות ומערכות ספציפיות לאורך גוף האדם. לכן, שינויים באותם איברים ורקמות משפיעות ומשנות את מבנה הקשתית, על ידי שינויים בצבעים, כתמים וטקסטורות המופיעות על גבי הקשתית.

סקירה של אותם שינויים, נותנת לנו רמזי שונים על בעיות בריאותיות פוטנציאליות הרבה לפני שאנו יכולים לחוש בסימפטומים גופניים כלשהם, וכך למנוע את אותן בעיות עוד בטרם התפרצו. הגילוי המקדים של הבעיות עוזר לנו לקחת צעדי מנע ולשנות את אורח חיינו בצורה חיובית ובריאה יותר.

 

יתרונות האירידיולוגיה בעולם המודרני

כאמור, אחד היתרונות הבולטים ביותר של אירידיולוגיה בעולם הרפואה המודרנית, המתמקדת בעיקר בטיפול ופחות במניעה, הוא היכולת לחשוף חוסרי איזון שונים במערכות הגוף. אירידיולוג מומחה, יוכל למצוא נקודות תורפה בריאותיות בגופינו, ולעזור לנו לבנות תוכנית פעולה שתחזיר את האיזון הפיזיולוגי לחיינו.

ניהול אישי הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו של האירידיולוג, כיוון שסקירת הקשתית מאפשרת הבנה פרטנית של מה כל אדם צריך לשנות באורח חייו בשביל לשמור על בריאות ושלמות הגוף.

חשוב לציין כי אירידיולוגיה אינה באה להחליף את הרפואה המודרנית, ואינה משמשת לטיפול בבעיות שקיימות. מומלץ לעבוד יחד עם אנשי רפואה מערביים בשביל לקבל תמונת מצב מקיפה ומלאה יותר של מצבכם הבריאותי ולהיעזר בכל כלי העומד לרשותנו בשביל שמירה על הגוף שלנו במצב מצוין.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא