חיפוש

מישהו שומע אותי? שלוש דרכים להתמודדות עם הדיכאון

דיכאון הינו מצב שבו אדם חש חוסר תקווה כלפי העתיד ותחושות קשות של עצב וייאוש. כדי לצאת מן הדכאון יש צורך בשינוי דרכי החשיבה השליליים של האדם, להבין מהיכן נובעות התחושות הקשות ומה הסיבה להן. בדרך זו נוכל להבין טוב יותר את התהליכים שהובילו אותנו לדכאון ולטפל בהם מן השורש. הכירו את מתן יהב, מדריך טרילותרפיה לחיזוק העוצמה הפנימית, החוסן הנפשי ויציאה מדכאון.

 

מתן יהב – עוצמה פנימית

מתן יהב הינו מדריך טרילותרפיה מנוסה אשר עבר בעצמו כברת דרך של התפתחות אישית. הכלים שמתן יהב מציע כדי להביא לשיפור בתחושה הפנימית שלנו וביחסים שלנו עם עצמנו ושאר העולם הינם כלים של התבוננות עצמית, הבנה של מקור הכאב הנפשי שאנו חווים והכרה בסימני הדרך שהותיר בנו מסלול חיינו. מתן יהב הינו גם מטפל רגשי בדיכאון באמצעות שיטת הטרילותרפיה. לפרטים ולמידע נוסף היכנסו לאתר והתחילו במסע חדש לחיים בריאים ומאושרים יותר.

 

טרילותרפיה

טרילותרפיה הינה שיטה לטיפול רגשי ונפשי המבוססת על חכמת המזרח. בני אדם חיפשו תשובות לשאלות המציקות להם גם לפני אלפי שנים וחכמים רבים ניסו לפתור אותן באמצעות התבוננות בטבע האדם. פילוסופיית החיים שלהם הועברה מדור לדור ומשמשת בסיס איתן גם היום להבנת דרכיה של הנפש וכיצד להגיע לאיזון בריא בין רגש לשכל. הטרילותרפיה הינה מסע פנימי לתוך עולם הרגשות והתחושות שלנו כדי לראות כיצד התעצבו חיינו עד כה ומה ניתן לתקן כדי להפוך את החוויה הפנימית הזו לטובה יותר ובדרך זו לשפר את הדרך שבה אנו חווים את העולם.

 

שלוש דרכים להתמודדות עם דכאון

דכאון הינו מצב שבו חוויות קשות בחיינו הובילו אותנו לחשוב מחשבות שליליות על עצמנו ועל סביבתנו עד שאנו מגיעים למצב שבו קשה לנו לתפקד. רגשות קשים עולים בנו ואנו מתחילים לאבד תקווה שדברים ישתפרו. להלן שלוש דרכים להתמודד עם דיכאון ברוח הטרילותרפיה:

 

להשתחרר ממחשבות העבר 

שינוי הדימוי העצמי שלנו וקבלת העצמי שלנו הינם הצעד הראשון לעבר בריאות ויציבות.

 

לבחור באילו ציפיות לעמוד 

אנשים רבים מנסים לרצות את הוריהם, בני הזוג שלהם או חבריהם כדי לזכות בהכרתם. אך פעמים רבות זה בא על חשבון הביטוי העצמי שלנו.

 

בחירה של מטרות בחיים

אחרי מה אנחנו רודפים? עושר, מראה חיצוני? האם אלו המטרות הנכונות שבהם יש להתמקד או אולי במטרות אחרות, בריאות יותר?

 

לסיכום

מתן יהב, מדריך טרילותרפיה, יסייע לכם להשתחרר מן הדכאון באמצעות התבוננות פנימית וזיהוי הקושי שגרם מלכתחילה לדכאון. באמצעות זיהוי הקושי נוכל לדעת מה עלינו לשנות בתפיסה שלנו כדי להביא להחלמה. באמצעות מסע פנימי רוחני נוכל להגיע לתובנות שיעצבו את החיים שלנו בדרך בריאה וחזקה יותר.

פאזל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא