חיפוש

איך תשמרו על הגב שלכם בעת הובלת דירה?

מעבר דירה או בית הוא תהליך מרגש. עוד משלב החיפושים אחר הדירה המושלמת או המיקום החדש והמעניין, הקניות והתכנונים. לחלק מהאנשים שלבי התכנון מהווים כאב ראש, אך ניתן להגיד כי לרוב האנשים, השלב המלחיץ, הארוך והמייגע ביותר הוא הובלת הדירה.

את הובלת הדירה ישנם אנשים אשר בוחרים לעשות באופן עצמאי, כאשר יש ברשותם את הכלים והרכב המתאים, וחלקם בוחרים להזמין הובלה ואף שירותי אריזה. לאנשים אשר בוחרים להוביל בעצמם, חלק או את כל הדירה – במאמר זה נציג עבורכם איך תשמרו על הגב שלכם בעת ההובלה.

 

טיפים לשמירה על הגב בעת הובלת דירה

אם החלטתם לבצע את הובלת הדירה בעצמכם, או אם מדובר על כמה חפצים בודדים בתור התחלה, סחיבה והזזת חפצים בצורה לא נכונה יכולה לפגוע משמעותית בגב שלכם וליצור נזקים לטווח ארוך. רוצים בכל זאת להזמין איש מקצוע ולחסוך כאבים מיותרים? היכנסו לאתר https://sopick.co.il.

 

אם כבר מרימים משקלים כבדים – כדאי להרים אותם נכון

הובלת דירה מביאה עמה סחיבה של חפצים כבדים מאוד. על אחת כמה וכמה, מלבד המשקלים, חפצים רבים גם גדולים (לאורך או לרוחב) ומקשים פעם נוספת על הובלתם. בין אם ההובלה כוללת סחיבה עד למעלית ובין אם הורדה במדרגות, יש דרך לסחוב ולהרים נכון חפצים כבדים.

בתור התחלה, האפשרות העדיפה היא כלים מיוחדים. ישנן רצועות ייעודיות או עגלות קטנות עליהן ניתן להעמיס או לסחוב בצורה טובה יותר לגב את החפצים הכבדים, בין אם על אדם אחד או שניים.

אם אין ברשותכם את הכלים הייעודיים להובלה, חשוב להרים את הדברים בצורה טובה לגב. צורת ההרמה הכללית הנכונה היא דרך הברכיים תוך כיפוף ויישור שלהן, אך למיועדים להוביל דירה מומלץ ללכת לאורתופד ולקבל ייעוץ בנוגע לצורת ההרמה הנכונה.

 

הכנה מוקדמת – חיזוק שרירי הגב ושרירים ייעודיים נוספים

כדי להגיע לשלב הובלת הדירה וסחיבת החפצים בצורה שבה השרירים לא יינזקו, רצוי לחזק את השרירים הרלוונטיים מראש. שרירי הגב – הן התחתון והן העליון, ניתנים לעבודה על ידי תרגילים ממוקדים. בנוסף, רצוי לחזק את שרירי הבטן והליבה בכלל, יחד עם שרירי הירכיים להרמה נכונה. כל אלו יסייעו ויקלו עליכם בעת ההובלה ויפחיתו את הכאבים לאחר מכן.

 

אם כבר כואבים השרירים – לא להתעלם מכך

לפעמים, למרות נקיטת אמצעי זהירות ושמירה על כל הכללים ישנם שרירים כואבים בסופו של יום. אם לאחר הובלת דירה וסחיבת חפצים כבדים נשארתם עם כאבי גב שמלווים אתכם ולא מרפים, זה הסימן ללכת למומחה. מריחת משחות ייעודיות וחימום כרית על הגב אמנם יסייעו אולי בטווח הקצר, אך חשוב לוודא ששום נזק משמעותי לא נעשה, ושתוכלו, במידת הצורך, להוביל חפצים נוספים בהמשך החיים.

איש עושה שרירים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »