חיפוש

דואגים לאהובים – 3 פריטי חובה לגיל השלישי

כל אדם שיש לו הורים מבוגרים מכיר את תחושת הלחץ הקבועה הזו. הכל בסדר איתם? יכול להיות שקרה להם משהו והם צריכים עזרה? אולי הם נפלו חלילה או שמשהו רע קרה להם דווקא במקום שבו הם לא יכולים להזעיק אותנו? התחושות הללו מתגברות כאשר גרים במרחק גדול מההורים, כזה שלא מאפשר פשוט לקפוץ ולבדוק מה איתם. ברור שאנו לא יכולים להתקשר אליהם ולבדוק מה שלומם פעם בחצי שעה, אבל כן היינו שמחים לדעת שבגדול הכל בסדר איתם. אז מה עושים?

 

פריטי חובה למבוגרים

תודה לאל אנו חיים בעשור השלישי של המאה ה-21, ובעולם הטכנולוגי שלנו הוקדשו לא מעט מאמצים כדי להתמודד עם הבעיה של אנשים מבוגרים שחיים לבד. אספנו כאן עבורכם רשימה קצרה ובה 3 פריטים שנראים לנו חיוניים בכל בית שבו חיים מבוגרים.

  1. מד סטורציה ביתי – מד סטורציה הוא המכשיר הרפואי שנראה כמו אטב כביסה שנסגר על האצבע. מטרתו של המכשיר היא למדוד את ריכוז החמצן שיש בכדוריות הדם האדומות שלנו, והוא מראה לרוב גם את קצב הלב. סטורציה היא אינדיקציה חשובה להבנת יעילות הנשימה. במצב בו יש חשש כלשהו ניתן לבצע בדיקת סטורציה ביתית ולהתייעץ עם הרופא על משמעות התוצאות והאם נדרש טיפול. המכשיר מומלץ במיוחד לסובלים מקשיי נשימה, אסטמה ועוד. המכשיר זול ופשוט מאוד לתפעול.
  2. מכשיר אקג ביתי – מכשיר האקג בודק ומנתח את הפעילות הלבבית. המכשיר מסוגל לזהות חריגות ובעיות שיכולות להעיד על הפרעות קצב או על התקף לב, מצבים שדורשים כמובן טיפול דחוף בבית חולים. ישנו מכשיר אקג ביתי שאותו ניתן ללבוש על החזה, המכשיר מבצע את הבדיקה ושולח אותה לפענוח במוקד המאויש על ידי איש מקצוע. הבדיקה מפוענחת והנבדק מקבל מייד את התוצאות והוראות נוספות במקרה הצורך.
  1. לחצן מצוקה – אנו יכולים לקבוע שמדובר על פריט חובה ממש לכל אדם מבוגר שחי לבדו. זהו בעצם צמיד שעליו מותקן שבב GPS וכפתור מצוקה. ברגע שקורה משהו חלילה ניתן ללחוץ על כפתור המצוקה וליצור קשר עם מוקדש חירום המאויש 24 שעות יממה. שבב הGPS מסייע באיתור האדם שנמצא במצוקה. הכפתור מקבל שיחות קוליות כך שהמוקד יכול ליצור קשר עם האדם ולהבין האם מדובר על מצב חירום או על טעות, וכמובן להבין מה קרה ולמה האדם לחץ על הכפתור. היתרון העצום של הלחצן הוא העובדה שהוא צמוד לאדם כל הזמן, בשונה מפלאפון, כך שגם במצב של נפילה או חוסר יכולת תנועה ניתן להזעיק עזרה באמצעותו.

 

סיכום

כולנו דואגים להורים המבוגרים שלנו, אך כולנו גם עובדים קשה וחייבים להמשיך בשגרה. אנו ממליצים לכם לרכוש עבורם את המוצרים המדהימים הללו ולדעת שהכל בסדר עם היקרים לנו מכל.

כפתור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 טיפים לבחירת מדרסים
5 טיפים לבחירת מדרסים

מדרסים הם אביזר חובה לספורטאים, לאנשים שעובדים בעבודה פיזית תובענית, או לאלה שפשוט מבלים שעות ארוכות על הרגליים. מדרסים שנבחרו בצורה נכונה מבטיחים מתן תמיכה

קרא עוד »