חיפוש

 בריאות הגוף והנפש: אלו היתרונות של הליך השתלת שיער

מי לא שמע על אנשים שנסעו לתורכיה כדי לעבור השתלת שיעור או עשו זאת בישראל? בשנים האחרונות נושא השתלת השיער הפך לטרנד בקרב גברים ונשים בישראל, כל אחד מסיבותיו שלו או שלה. אך האם באמת השתלת שיעור היא דבר שבריא לאדם? מדוע לא לקבל את השיעור שלנו כמו שהוא? במאמר זה נסקור את היתרונות של הליך השתלת השיער. 

 

השפעת השתלת השיער על הגוף שלנו

אין ספק שההשפעה העיקרית על גופנו בהשתלת שיעור היא כמובן יתרון אסתטי. מרבית הפונים להשתלת שיער עושים זאת עקב התקרחות או נשירה של שיער בעקבות גורמים שונים, פיזיים או נפשיים. לאורך ההיסטוריה ובתרבויות שונות, אורך השיער העיד על כוח פיזי ומעמד חברתי.

לדוגמא, בתרבויות רבות אנשי האצולה האריכו את שיערם כדי להפגין את מעמדם הרם, בעוד שעבדים נאלצו לגלח את שיערם ואל לנו לשכוח את שמשון הגיבור שכוחו היה טמון בשיערו. מכאן אנו יכולים להבין כי גם בימינו אנו, אנשים פונים להשתלת שיעור כדי לשמור על אסתטיות ועל מראה נראה. באתר של קליניקת הייר אוף ישראל, המעניקה שירותי השתלת שיעור לנשים וגברים, ניתן לקבל הסבר על השיטות להשתלת שיער.

השפעת השתלת השיער על הגוף שלנו.

נפש בריאה בגוף בריא

באופן ברור, כאשר הגוף שלנו בריא, יש לכך השפעה ישירה על הנפש שלנו. כך גם בנושא השתלת השיער. אם דברנו על האסתטיקה שבפעולה, דבר המשפיע ישירות על הנראות ועל הגוף הפיזי שלנו, קרוב לוודאי שההרגשה הנפשית הטובה תגיע מהר מאוד יחד עם ההרגשה שהגוף שלנו שלם יותר עם השיער שאבד לנו. אנשים שעברו השתלות שיעור טענו כי ההשתלה שיפרה את הערך העצמי שלהם.

כלומר, לא רק המראה הפיזי שלהם השתנה אלא גם התחושה הפנימית שלהם. אם איבוד השיעור פגע בתחושה השווי העצמי של האדם, הרי שהשבת השיער בהשתלה משפר לאין שעור את תחושתו הנפשית של האדם. כמו כן, השתלת השיער תורמת גם לאנשים שסבלו מדיכאון וחרדה עקב איבוד השיער. כלומר, אין האדם רק שלם מבחינה חיצונית – פיזית, אלא גם שלם בנפשו מבחינה נפשית – פנימית.

אז מה למדנו?

הרעיון המרכזי במאמר זה היה להראות איך השתלת השיעור, שהינה טרנד מרכזי בקרב אזרחי ישראל, משפיעה עלינו מבחינה פיזית ונפשית. ללא ספק, ניתן לראות כי ההשפעה בממד אחד קשורה בקשר הדוק להשפעה בממד השני. אדם העובר השתלת שיעור לא רק ירגיש טוב מבחינה פיזית עם המראה שלו, אלא גם מצבו הנפשי ישתפר לאור השיער שהושתל והערך העצמי שלו יעלה.

הרעיון של מייסד קליניקת הייר אוף ישראל לפתוח את הקליניקה נבע מהשתלת שיער שהוא עבר ואיך שזה השפיע עליו. לא סתם קיימת האמרה, אין חכם כבעל ניסיון.

 בריאות הגוף והנפש אלו היתרונות של הליך השתלת שיער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טיפולים אלטרנטיביים
3 טיפולים אלטרנטיביים שלא הכרתם

הטיפולים האלטרנטיביים נכנסו לחיים שלנו לפני כמה שנים וגרמו לרבים מאתנו להשאיר בצד את התרופות והפתרונות המערביים השונים. בתור מי שמתעניינים בנושא כבר תקופה, החלטנו

קרא עוד »