חיפוש

4 דברים שחובה לעשות כאשר יש לכם נשירת שיער

חסרים תזונתיים, מצבי לחץ ושינויים הורמונליים הם רק חלק מרשימה ארוכה של מצבים שמובילים לנשירת שיער. מדריך זה עולה לאתר, כדי לעשות לכם סדר בנושא ולהפחית את עצמת הנשירה. הישארו כאן ותגלו 4 פתרונות שישנו את חייכם וישאירו את השערות על ראשכם.

 

הדבר ה 1 – תבצעו בדיקות דם

אי אפשר לעסוק בנשירת שיער, מבלי להמליץ לכם לבצע בדיקות דם. שכן, זה ידוע שנשירת שיער נובעת בחלק מהמקרים בעקבות חסרים תזונתיים (כאשר המחסור בברזל הוא הנפוץ ביותר). קבעו עוד היום תור לבדיקת דם בקופת החולים ותוודאו שייבדקו ערכי הברזל במהלכה. שימו לב, יש צורך בנטילת תוספי תזונה מתאימים במקרים שבהם התגלה מחסור בברזל.

לעשות בדיקות דם

 

הדבר ה 2 – תרכשו תוספי תזונה

בפסקה שלעיל הצגנו בפניכם בקצרה את הטיפ החשוב שישנה את חייכם מקצה לקצה. שכן, טיפול טבעי בנשירת שיער נחשב לפתרון היעיל ביותר. חשוב לציין שתצטרכו לערוך בירור אודות תוספי תזונה איכותיים שיבטיחו את התוצאות הבאות לאחר השימוש:

  • חיזוק סיבי השער
  • גמישות השיער
  • זירוז התחדשות תאי השיער

 

שכן, תוספי תזונה אלה יביאו לאיזון ויפחיתו בסופו של דבר את נשירת השיער. מי שעושים שימוש יום יומי בתוספי תזונה יוכלו להעיד שאלה מעניקים לקרקפת שלכם את החיזוק הדרוש לה, כך ששערותיהם לא נותרות על המברשת.

 

הדבר ה 3 – תבדקו את מוצרי הטיפוח שברשותכם

רבים מאתנו עושים שימוש במוצרי טיפוח שמכילים חומרים כימים עשוי לפגוע בשיער ובקרקפת באופן ניכר (מבלי שאנחנו מודעים לדבר). נמליץ לכם לבדוק ברגעים אלו ממש את מוצרי הטיפוח שברשותכם, כדי שתוכלו לבדוק את טיבם. אתם עשויים לגלות שאלה מכילים רכיבים כימיים או מלחים שמחלשים את השערה. במקרה שכזה, עליכם לזרוק את התכשירים לפח ולרכוש מוצרי טיפוח טבעיים. נסביר שתוכלו למצוא שמפו צמחים טבעי שמבוסס על שמנים אתריים, מינרלים ושמנים צמחיים שיחזקו את סיב השיערה וישמרו עליה מפני נשירה.

לקנות תוספי תזונה

 

הדבר ה 4 – תקפידו על תזונה איכותית

המידע שהוצג לעיל גרם לכם להבין שיש קשר הדוק בין התזונה שלכם לבין בריאות השיער. עובדה זו תוביל אתכם לבצע שינוי משמעותי באורח החיים הקיים. שכן, תצטרכו להשאיר מאחור את כל המאכלים שמזיקים לגוף שלכם ולהקפיד לצרוך וויטמינים, מינרלים, חלבונים וברזל שיחזקו את כל הגוף ואת השערות שעל ראשכם.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 4 הדברים שאתם חייבים לעשות אם יש לכם נשירת שיער מזה זמן רב. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לשנות באורח החיים שלכם, כדי ליהנות משגרה בריאה ושיער מלא. נמליץ להעביר את המידע הרלוונטי שקיבלתם כאן לחברים, מכרים וקרובי משפחה שסובלים גם כן מתופעה זו, כדי שהם ידעו איך להתנהל מולה על הצד הטוב ביותר.

תזונה איכותית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טיפולים אלטרנטיביים
3 טיפולים אלטרנטיביים שלא הכרתם

הטיפולים האלטרנטיביים נכנסו לחיים שלנו לפני כמה שנים וגרמו לרבים מאתנו להשאיר בצד את התרופות והפתרונות המערביים השונים. בתור מי שמתעניינים בנושא כבר תקופה, החלטנו

קרא עוד »