חיפוש

הכירו את מסכות לשיער לוריאל מבית הירליי

כל אישה שחיה בישראל יודעת שהשיער שלה מצריך טיפוח קבוע מסדרת מוצרים איכותית באמת. כזו שתאפשר לשיער להיראות הכי טוב בכל יום. שכן, הלחות הגבוהה כאן מביאה לא פעם לנפח מיותר לשיער אצל אחת בזמן שאחרת סובלת בכלל משומניות. יצאנו לבדוק איזה מסיכות לשיער של לוריאל מבית הירליין הן המומלצות ביותר ומאפשרות לטפל בשיער על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותשכחו מיום שיער רע.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בבחירה

כדי שנוכל להציג בפניכם את המסכות הטובות ביותר של לוריאל שזמינות באתר היירליין, היינו צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. בחרנו להעלות פוסט בקבוצה נשית שעוסקת בטיפוח השיער. ראוי לציין כי קבוצה זו כוללת נשים שיש להן סוגי שיער שונים, למשל:

  • מתולתל
  • חלק
  • גלי ועוד

ביקשנו מהנשים שמשתמשות במסכות של לוריאל באופן קבוע, לשתף אותנו באילו מסכות מדובר. לשמחתנו, מעל ל – 120 נשים הגיבו על הפוסט ואפשרו לנו לדעת מהן המסכות הטובות ביותר של המותג.

 

תכירו את המסכה ה – 1 : מסיכה לשיער יבש לוריאל אבסולוט ריפייר גולד

מסכה זו דורגה אצלנו במקום הראשון בגלל שמרבית הנשים אמרו כי זו המסכה הטובה ביותר מבין המגוון הרחב של מסכות לשיער לוריאל שקיימות באתר של היירליין ובכלל. היו מי שאמרו שניסו בעבר מסכות של חברות אחרות וגם של לוריאל והן גילו כי זו הטובה ביותר. שכן, היא מאפשרת לשכוח משיער יבש ושביר. היא מעניקה לשיער בריאות וחיוניות, כך שהוא נראה כמו חדש.

 

תכירו את המסכה ה – 2: מסיכה לשיער מיטיק אויל לשיער עבה

נשים שיש להן שיער עבה יודעות שהוא דורש טיפול מותאם. שכן, שיער שכזה צריך להיות מטופל באופן קבוע, אחרת, הוא מאבד את הצורה שלו וקשה מאוד לסדר אותו. ראוי לציין כי נשים רבות כתבו לנו שזו מסכה שקשה להשיג בחנויות פיזיות. כך שאם אתן תרות אחר המסכה ולא יודעות מאיפה להשיג אותה, תדעו שהיא נמצאת באתר של היירליין.

 

תכירו את המסכה ה – 3 : מסיכה לשיער צבוע ויטמינו קולור

מי מכן שצובעות את השיער באופן קבוע צריכות להכיר מקרוב את המסכה שהגיעה אל המקום ה – 3 בדירוג שלנו. מדובר במסכת ויטמינו קולור. כשמה כן היא – מסכה מלאה בוויטמינים שמעשירים את השיער לאחר ביצוע צבע. שכן, זה ידוע, הצבע נכנס אל תוך השערה ומוציא ממנה וויטמינים שחיוניים עבורה. אם יש לך שיער צבוע ושברירי – דעי שטיפול קבוע במסכה זו יביא לשיפור.

 

סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם ולכן להכיר מקרוב את המסכות לשיער מבית לוריאל. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט להיכנס אל האתר של היליין ולבחור את המסכה המתאימה ביותר לסוג השיער שלכם. שיהיה בהצלחה!

מסכות לשיער לוריאל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא