חיפוש

מה חשוב לעשות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית?

טיפולי יופי שכוללים הזרקה של חומצה היאלורונית הפכו לשם דבר בשנים האחרונות. נשים רבות (וגברים) בוחרות לבצע את הטיפולים, משום שאלה מאפשרים לטפל בפגמים שונים במראה הפנים. לאחרונה שמענו על מקרים חריגים שאירעו למטופלות שלא קיבלו הנחיות מסודרות לאחר ביצוע ההליך. לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף שירכז את הדברים שחשוב לעשות לאחר ההזרקה. הישארו כאן ותהיו בטוחות שיש בידיכן את המידע החיוני בנושא.

 

לשמור על עור הפנים מאיפור וטיפולים קוסמטיים

יש שורה ארוכה של הנחיות חשובות שיאפשרו לכן לשמור על עור הפנים לאחר הטיפול, אבל ההנחיה החיונית ביותר בעינינו שצריכה להימסר לנשים לאחר הזרקה של חומצה היאלורונית נוגע לשימוש באיפור (או יותר נכון, מניעה משימוש שכזה). שכן, ההמלצה היא שלא להתאפר כלל באזור הפנים ביממה שלאחר ביצוע הטיפול.

באותה נשימה, ניידע אתכן שמומלץ שלא לגעת באזור הטיפול כלל ולהימנע משטיפה של הפנים ב – 6 השעות שלאחריו. מי מכן שהולכות לקוסמטיקאית באופן קבוע, צריכות להימנע מקבלת טיפולי פנים בשבועיים שלאחר ביצוע ההזרקה. שימו לב, אתן תצטרכו לפנות לגורם רפואי מוסמך שיבדוק את האזור, אם מסיבה כלשהי לא תבצעו את ההנחיות כמו שצריך.

לשמור על עור הפנים מאיפור וטיפולים קוסמטיים

 

להיות בסביבה קרה ונעימה

חשוב להימצא בסביבה קרירה ונעימה לאחר הטיפול. ראוי להימנע מחשיפה של אזור ההזרקה למקום חם. לכן, יש להימנע מכניסה לסאונה או לעמוד תחת השמש הקופחת בימי הקיץ החמים. מי שיקבלו דף הוראות אחרי חומצה היאלורונית יגלו שניתן למרוח ביום שלאחר הטיפול קרם הגנה עם מקדם גבוה (למשל 50 SPF) שישמור על תוצאות ההזרקה.

 

לבצע פעילות גופנית מתונה ומבוקרת

הפסקה הזו פונה למי מכן שמתרגלות יוגה, פילאטיס או רוקדות באופן קבוע. שכן, חשוב להימנע מפעילות גופנית מאומצת ביממה שלאחר ההזרקה. פעילויות אלה עשויות להגדיל את הסיכוי להופעת חבלה באזור הטיפול. נדגיש שיש רופאים שימליצו לכן לקחת מנוחה של שבוע מהפעילויות הללו, כדי לא לפגוע בטיפול המתקדם.

אל תטעו לחשוב שתצטרכו לשבת בבית בחוסר מעש בתקופה זו. שכן, ניתן לבצע פעילות גופנית מתונה במיוחד, לדוגמא, הליכה. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נדגיש שאי יישום של הנחיות אלו עשויות להוביל להיווצרות זיהום באזור ההזרקה.

 

לשתות מספיק מים

אי אפשר לעסוק בדברים שחשוב לבצע לאחר הזרקה של חומצה היאלורונית ולא לציין את השתייה. חשוב מאוד לשתות כמות מספקת של מים, משום שזו בריאה לעור הפנים. מומלץ להימנע מצריכת משקאות מתוקים ואלכוהול. שכן, האלכוהול מכיל חומרים שמדללים את הדם ועשויים להביא להיווצרות של דלקת.

 

לסיכום

יש כמה דברים שחשוב לבצע לפני שמתחילים בהליך ההזרקה של החומצה ההיאלורונית. כעת, אתן מכירות בהם ויודעות גם ממה ראוי להימנע, כך שנותר לכן רק להיות קשובות להן ולשמור על עצמכן. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תקשיבו להנחיות שניתנות על ידי גורמים מוסמכים.

לבצע פעילות גופנית מתונה ומבוקרת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא