חיפוש

שגרת טיפוח טבעית – המדריך השלם

חנויות רבות מציעות תכשירים קוסמטיים לטיפוח עור הפנים, המבטיחים לנו עור פנים בריא וחלק. עם זאת, רבים מהתכשירים הללו מכילים כימיקלים שאינם ידידותיים לעור שלנו לטווח הארוך ואף פוגעים בסביבה. אם שגרת הטיפוח שלכן חשובה לכן, אבל אינכן רוצות להשתמש בחומרים כימיים, קראו כאן על שגרת טיפוח מומלצת עם מוצרים טבעיים בלבד.

 

 קוסמטיקה טבעית

תכשירים קוסמטיים טבעיים עשויים מרכיבים שהופקו ישירות מהטבע. כשאתן בוחרות תכשירים, שימו לב שאינם מכילים חומרים כמו פרבנים, לנולין ופטרוכימיקלים, אשר מסונתזים במעבדה ועשויים להכיל עקבות נפט. מומלץ לבחור בתכשירים המכילים תמציות צמחים, מינרלים ושמנים אתריים, ולהתייעץ עם גורם מקצועי לגבי התכשירים המתאימים ביותר עבור סוג העור שלכן. אם אתן מחפשות תכשירים טבעיים לפנים ולגוף במחירי מבצע, לחצו כאן:  https://zhlilteva.co.il/

 

 ניקוי פנים ראשוני

בשלב הראשון, כל בוקר וכל ערב, יש לשטוף ביסודיות את עור הפנים באמצעות סבון טבעי או ג'ל ניקוי מתמציות צמחים ללא כימיקלים. בניגוד לסבון המבוסס על כימיקלים, סבון טבעי מנקה את העור מבלי לייבש אותו ומבלי להסיר ממנו את השמנים הטבעיים. סבונים שונים מיועדים לסוגי עור שונים, ולכן יש לבחור בסבון המתאים לסוג העור שלכן או לכל סוגי העור.

 

 מי פנים

בשלב השני, יש לנקות את הפנים בעדינות באמצעות צמר גפן עם מי פנים ללא אלכוהול. מומלץ לבחור במי פנים המכילים חומרים טבעיים כמו קמומיל, אלוורה או תמצית תה ירוק. מי פנים מטהרים ומרעננים את העור ועוזרים לניקוי עמוק ויסודי.

 

 קרם פנים

לאחר ששטפתן את הפנים בסבון והשתמשתן במי פנים, השתמשו בקרם לחות. ניתן להשתמש בקרם לחות אנטי אייג'ינג, אשר מכיל חומצה היאלורונית ומבוסס על שמנים אתריים. קרם אנטי אייג'ינג תורם למראה עור צעיר ובריא, ומצמצם קמטים. אם אתן סובלות מפצעונים, מומלץ להשתמש בקרם לחות טיפולי בעל מרכיבים אנטי בקטריאליים ואנטי דלקתיים, אשר ממתן את פעילות בלוטות החלב ומסייע לשיקום עור מצולק.

 

 מסכות פנים

מומלץ להשתמש במסכת פנים לפחות פעם בשבוע בשגרת הטיפוח שלכן כדי לקבל תוצאות ארוכות טווח. ניתן להכין מסכת פנים ביתית בעצמכם מחומרים שניתן לקנות בכל סופר, כמו מלפפון, מיץ לימון, דבש ויוגורט, ולמרוח את התערובת על עור נקי. השאירו את המסכה על העור עד שתתקשה, והסירו אותה באמצעות מים חמימים. לאחר מכן, מומלץ גם להשתמש בקרם לחות או סרום המועשר בחומצה היאלורנית.

 

סיכום

אם אתן רוצות להימנע מכימיקלים לא בריאים שיכולים להזיק לעור שלכן לטווח הרחוק, שימוש במוצרים טבעיים בשגרת הטיפוח שלכן הוא הפתרון עבורכן. שמירה על שגרת טיפוח טבעית היא ידידותית יותר לסביבה ומסייעת בשיפור בריאות עור הפנים לטווח רחוק, להזנת העור בלחות וליצירת מראה זוהר מבלי לפגוע בייצור השמנים הטבעיים הנחוצים לנו.

קוסמטיקה אורגנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא