חיפוש

3 צורות שונות לגבות שישנו לך את הפרצוף

הידעת שצורת הגבות שלך יכולה להשפיע בצורה משמעותית על מראה הפנים שלך? זה לא סוד שאיפור והמיקום של ההבהרות והקונטור על הפנים יכולים לשנות בצורה דרסטית את הנראות שלך, אבל האם ידעת שגם הגבות שלך יכולות להשפיע על מראה הפנים? הנה כל מה שאת צריכה לדעת על צורת הגבות והשפעתה על המראה הכללי שלך.

 

הקדמה-

גבות הן חלק משמעותי מנראות הפנים שלנו, שינויים קטנים כמו המרווח בין גבה לגבה או העובי של הגבה יכולים לעשות השפעות משמעותיות על הנראות שלנו. השליטה בצורת הגבות ועיצובן היא חלק מלימודי היופי בקורס גבות. לימודי יופי הם הקורסים המקצועיים שמלמדים את כל עולם הטיפוח והקוסמטיקה, לדוגמא לימודי ציפורניים, קורסים לעיצוב ריסים ואפילו עיצוב וטיפוח שיער. הקורסים נודעו ללמד אותך מקצוע מסוים או שיטות טיפול חדשות.

צורות גבות

גבות-

גבות הן חלק משמעותי מצורת הפנים שלנו, הן מסמנות את הקו שממנו מתחיל המצח והצורה שלהן משפיעה ישירות על הנראות שלנו. רק בעשור האחרון יכלנו לספור חמישה טרנדים שונים לפחות שהתעסקו בגבות- הגבות העבות, סידור הגבות בסבון, גילוח הגבות, הבהרת הגבות לבלונד, והגבות הדקות של שנות האלפיים. הטרנדים הרבים מייצרים לוקים שונים והם דוגמא מצויינת לצורה שבה שלגבות שלך משפיעות על איך שאת נראית.

מלבד למראה הכללי לגבות יש השפעה משמעותית על צורת הפנים שלך- לדוגמא קירוב או ריחוק בין הגבות במרכז הפנים יכולה לייצר מראה של אף רחב או מוצר יותר, הקימור של קשת הגבה למעלה או בצורה שטוחה יכולה להשפיע על מראה פנים מורם ומתוח ואפילו על הבעת הפנים שלך וכך הלאה. האמנות שנקראת עיצוב גבות היא מלאכה מדויקת את צורת הגבות ונראותם במטרה להגיע למראה מסוים.

צורות גבות

צורת הגבות-

כמו שאמרנו צורת הגבות משפיעה באופן ברור על המראה הכללי שלנו- הנה שלוש דוגמאות למאפיינים בגבה שמשנים את המראה שלנו:

  1. המרחק שבין הגבות שלנו- המרחק שבין שתי הגבות שלנו הוא קריטי. ככל שהגבות שלנו יהיו קרובות יותר כך האף שלנו יראה צר יותר ולהפך. המקום המושלם לתחילת הגבות הוא בצידי האף.
  2. קימור הגבות- ככל שהגבות שלנו יהיו ישרות יותר כלפי צידי הפנים כך הפנים יראו יותר חדות ומתוחות, לעומת זאת ככל שהגבות שלנו יהיו מעוגלות יותר כך הפנים שלנו יראו יותר מוארכות. האיזון המושלם הוא אמנות בפני עצמה והעיצוב תלוי בצורת הפנים.
  3. אורך הגבה- ככל שהגבה שלנו תהיה ארוכה יותר כך הפנים שלנו יראו רחבות יותר ולהפך. גם באורך הגבה העיצוב תלוי מבנה פנים ולקוחה.

 

לסיכום-

עולם עיצוב הגבות הוא חלק מעולם הטיפוח והיופי. הגבות שלנו מהוות תפקיד משמעותי במראה הפנים שלנו ולימודי העיצוב מאפשרים לנו להשתמש בגבות לעיצוב הפנים.

צורות גבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא