חיפוש

לא מה שחשבתם: מה הוא שואב שחורים?

הנקודות השחורות האלה על האף, המהוות פגם אסתטי לכל דבר ועניין עבור רבים ורבות, הם למעשה "קודמונים" – הידועים יותר פשוט כ"שחורים". השיטות המוכרות להוצאת השחורים מנקות את נקבוביות העור ופועלות להוצאתן, אך פעולתן הנה שטחית ולא פותרת הבעיה מהשורש.

הדור הבא בתחום הדרמטולוגיה וטיפוח עור הפנים הוא שואב שחורים – שבניגוד לשיטות המוכרות והידועות פותר את הבעיה מהשורש, ולא רק מנקה את חלקן העליון של נקבוביות העור.

 

השיטות המוכרות – והחסרונות הברורים

קיימות שיטות רבות להוצאת שחורים, אך המוכרות שבהן כוללות אבקה כימית להסרת שחורים, מדבקות להסרת שחורים, סיכות לחץ, או הסרה ידנית על ידי לחיצות נקודתיות על העור. האבקה הכימית מורכבת בדרך כלל מחומרי גלם רעילים שאינם ידידותיים לעור הפנים, והן נמצאו כמעודדות תגובות אלרגיות. גם המדבקות המוכרות אינן יעילות במיוחד, פוגעות בעור הפנים, ואף עשויות לגרום לכוויות.

סיכות הלחץ המוכרות להסרת השחורים עשויות להותיר צלקות בעור בשימוש לאורך זמן, ואינן מומלצות על ידי המומחים בתחום. גם הסרה ידנית על ידי לחיצות, הנעשית בצורה עצמאית או ע"י קוסמטיקאית, עשויה לייצר נזקים ולעודד רגישות יתר בעור הפנים.

לא מה שחשבתם: מה הוא שואב שחורים?

אז מה אפשר לעשות כדי להוציא שחורים?

שואב שחורים מהפנים הוא הבשורה האחרונה בתחום הוצאת השחורים. המכשיר משווק ע"י חברת Go Good באמצעות פעולה משולשת הנעשית על ידי שאיבת וואקום בטכנולוגיית יניקה מתקדמת. ניתן להשתמש בשואב השחורים לא רק באזור האף, אלא גם על אזורים אחרים בגוף.

בניגוד למכשירים אחרים, הטכנולוגיה הייחודית של שואב השחורים מאפשרת יניקה נקודתית המסירה את השחורים, מונעת חטטים ואקנה, ומעכבת ספיגה מחדש של שחורים בנקבוביות העור. ניתן להזמין את המכשיר בצורה ישירה מהאתר של חברת גו גוד, ולקבלו תוך מספר ימים עד לפתח הבית.

השימוש בשואב השחורים

השימוש בשואב השחורים הנו פשוט וקל:

  1. יש לחמם את אזור האף ע"י אדים או מגבת חמה. החום תורם לפתיחת הנקבוביות ומאפשר שימוש קל ויעיל במכשיר.
  2. יש לחבר את הראש למכשיר.
  3. יש ללחוץ על לחצן ההפעלה, ולבחור בעוצמת ההפעלה המתאימה. מומלץ להתחיל מעוצמה נמוכה, ולהגבירה בהדרגה.
  4. יש לעבור על האזורים הנגועים ולנוע באיטיות מסביב לנקבוביות. מומלץ לא לשהות באזור זמן רב מדי, ואסור ללחוץ על האף עם המכשיר או להשתמש בו יותר מ-5 דקות ברצף.
  5. לסיום, יש לשטוף את הפנים במים קרים כדי לכווץ בחזרה את הנקבוביות ולהחזירן לגודלן הטבעי טרם החימום.

 

לסיכום

אם נמאס לכן ממראה השחורים המעיק – אין צורך לרוץ לקוסמטיקאית הקרובה ולשכב על מיטתה לסשן טיפולים מייגע ולא נעים. אם בעבר הוצאת השחורים נחשבה לפעולה מסובכת– כיום ניתן לבצעה בבית, בקלות, ביעילות, וללא כאבים. בכדי ליהנות ממראה פנים נקי – הזמינו עוד היום את שואב השחורים. בהצלחה!

לא מה שחשבתם: מה הוא שואב שחורים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא