חיפוש

10 תרופות סבתא מעניינות להתקרחות

אין ספק כי התקרחות היא הדבר המעצבן ביותר שיכול להיות וזאת עקב העובדה כי בבת אחת תווי הפנים שלנו משתנים והופכים לפחות יפים.

לכן עולה השאלה מה אפשר לעשות בכדי להתמודד עם התקרחות? אם כן אין כיום תרופה העוצרת את ההתקרחות ולכן כדאי לנסות ולעשות שימוש בתרופות סבתא אשר יעזרו לנו

להתגבר על ההתקרחות ולטפל בה בצורה הטובה ביותר שיש וכך להחזיר את תווי הפנים שלנו אחורה וזה מה שעשינו כאן, הבאנו בפניכם עשרה תרופות סבתא אשר יעזרו לנו להילחם

בהתקרחות.

 

  • שמן זית

תרופת הסבתא הראשונה שיכולה לעזור היא למרוח שמן זית על הראש כל יום לפני השינה ויתכן וזה יעצור במקצת את ההתקרחות.

 

  • דבש

עוד אופציה מעניינת מאוד היא דבש אשר ידוע בערכים החיובים שלו לתזונה שלנו ומשפיע גם על עצירת התקרחות וזאת תודות לסגולות המיוחדות שלו.

 

  • תפוז סחוט טרי

אם אתם רוצים לנסות פרי בכדי לעצור את ההתקרחות אין ספק כי תפוז סחוט טרי הוא אופציה נהדרת. קחו שלושה תפוזים סחטו אותם ואז טפטפו לאט על הראש ומי יודע אולי ההתקרחות תעצור או לפחות תאט בצורה ניכרת.

 

  • עגבנייה מעוכה

יש גם ירקים היכולים להשפיע על התקרחות וכך היא למשל עגבנייה מעוכה. גם כאן אתם יכולים לקחת שלושה עגבניות או יותר, להכניס אותם למערבל מזון ולשים על הראש מתוך מטרה שהדבר ישפיע על ההתקרחות שלכם.

 

  • יוגורט

עוד אופציה מעניינת בכדי להילחם בנשירת השיער היא יוגורט. ליוגורט יש תכונות מעולות אשר משפיעות על הגוף שלנו כאשר אנו אוכלים אותו ולכן גם כאשר אנו שמים אותו על הראש שלנו הוא יכול להשפיע עלינו מאוד ועל כך אנו צריכים לתת את הדעת.

 

  • ביצה

אוכל נהדר הנוסף שיכול להשפיע על הראש שלנו זה ביצה. כמובן שהביצה צריכה להיות חיה ולא מבושלת. כמובן גם שאפשר להשתמש ביותר מביצה אחת וזאת בכדי להשיג את האפקט הרב ביותר על הראש שלנו. כך במקום לנסוע ולבצע השתלת שיער בטורקיה אתם יכולים למרוח ביצה ולראות האם זה עובד במניעת הנשירה.

 

  • חמאה

אפשר גם למרוח חמאה על הראש ולראות האם זה עוזר להילחם בהתקרחות. שימו לב שאפשר לערבב מוצרים וכך למשל אפשר לשים חמאה עם ביצה או עגבנייה על הראש וכך להילחם בהתקרחות בצורה הרבה יותר טובה.

 

  • אלוורה

אלוורה היא דבר נפלא המטפל בגירויים אך יכול להשפיע גם על התקרחות וזה משהו שכדאי לחשוב עליו. מרחו אלוורה כמה ימים ברציפות וראו האם יש שינוי במצב נשירת השיער שלכם.

 

  • וויסקי

וויסקי הוא אחד הדברים הטעימים ביותר שיש ולכן זה מעניין לראות שהוא יכול אולי לסייע גם במניעת נשירת שיער וזה משהו שכדאי לבחון אותו אם אתם רוצים לטפל בהתקרחות באמצעות תרופות סבתא ולא באמצעים אחרים.

 

זיתים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא